پایگاه خبری خانه فوتبال:

پنالتی تیم پیکان با مشاهده تصاویر دوربین‌های صدا و سیما برگردانده شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم ذوب‌آهن و پیکان از هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در ادامه حواشی این دیدار را می‌خوانیم.
* اشتباه داوری در اعلام پنالتی به ضرر ذوب‌آهن باعث ایجاد جنجال در نیمکت این تیم شد.
* کادر فنی ذوب‌آهن به شدت به این صحنه اعتراض کردند. رحمان رضایی در کنار زمین شدیدا به داور دیدار اعتراض کرد و آرام و قرار نداشت.
* داور دیدار بعد از این که صحنه پنالتی را از دوربین‌های صدا و سیما مشاهده کرد، نظر خود را عوض کرد و پنالتی را برگرداند.
* بازیکنان تیم پیکان به شدت اعتراض کردند و امیر روستایی از پیکان کارت زرد دریافت کرد.

VAR ایرانی نه، داور چهارم به اجرای عدالت کمک کرد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن توضیحاتی را در خصوص پنالتی بحث برانگیز پیکان ارائه داد.
 در جریان دیدار دو تیم ذوب‌آهن و پیکان داور مسابقه در دقایق پایانی بازی یک پنالتی اشتباه به سود پیکان اعرام کرد اما پس از اعتراض بازیکنان ذوب‌آهن و صحبت‌های داور با کمک‌هایش این پنالتی لغو شد و در واقع تصمیم داور برگشت.
با توجه به اظهارات گزارشگر بازی این تصور به وجود آمد که داور با دیدن فیلم تکرار صحنه روی دوربین‌های فیلمبرداری تصمیم به برگرداندن پنالتی گرفته اما در واقع اینطور نبوده و کمک داور چهارم باعث شد تا قاضی مدارن تصمیم درست را بگیرد.
علی دادفر مدیر رسانه‌ای تیم ذوب‌آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص اظهار داشت:‌در این صحنه داور چهارم به داور وسط کمک و اعلام کرد که برخوردی صورت نگرفته است. در تمام سال‌هایی که در فوتبال حضور دارم این اولین بار است که داور چهارم به تصمیم گیری صحیح داور وسط کمک می‌کند. ضمن اینکه بازیکن حریف هم خودش اذعان داشت که برخوردی صورت نگرفته است. مهدی تارتار سرمربی پیکان نیز به همین خاطر از شجاعت داور و کمک او تشکر کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: