پایگاه خبری خانه فوتبال:

محرومیت سه عنصر هجومی پرسپولیس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا سبب شده تا یحیی گل محمدی با دشواری های زیادی برای انتخاب بهترین ارنج در این دیدار روبرو باشد. در بازی های قبلی او ترکیب تیمش را بارها تغییر داده و به خصوص در خط هافبک و حمله، بازیکنان متعددی را امتحان کرده و روز گذشته هم نوبت بشار رسن بود که به همراه آرمان رمضانی زوج خط حمله را تشکیل دهد.

بشار باوجود حضور دائمی در یک سوم دفاعی شهرخودرو، نرخ دقت پاس 91درصدی را به ثبت رساند. نکته جالب این که تعداد پاس او از سه عنصر هجومی دیگر سرخ ها یعنی عالیشاه، نعمتی و رمضانی بیشتر بود. رسن همچنین پنج کنش دفاعی داشت اما برخلاف بازی های قبلی از موقعیت سازی ناکام ماند.

اتفاق عجیب در نمایش ستاره عراقی پرسپولس جایی بود که در نیمه دوم صاحب موقعیتی بسیار خوب شد اما در شرایطی که فراهانی هم در درون دروازه شهرخودرو حضور نداشت، نتوانست توپ را از خط دروازه حریف مشهدی عبور دهد و نام خود را به عنوان یکی از گلزنان این مسابقه ثبت کند.

علی شجاعی و سیامک نعمتی دو بازیکن دیگری هستند که از خط هافبک به حمله منتقل شده اند اما می‌توان گفت که بشار نمایش بهتری نسبت به این دو داشت. البته او در بسیاری از دقایق بازی به عنوان هافبک هجومی بازی کرد که همین موضوع نشان می‌دهد احتمال دارد یحیی در مقاب قهرمان شرق آسیا با 5 هافبک و یک مهاجم وارد زمین شود.

منبع: ورزش سه

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: