پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی امیر آبادی پیشکسوت استقلال است. مهدی امیر آبادی ژادروز اسفند ماه است . مهدی امیر آبادی پست دفاع راست است . مهدی امیر آبادی از سایپا جدا شد.

مهدی امیر آبادی هشت سال برای استقلال بازی کرد . مهدی امیر آبادی به عضویت باشگاه فولاد در آمد .

مهدی امیر آبادی

مهدی امیرآبادی ، پیشکسوت استقلال درباره نتایج ضعیف استقلال در ابتدای فصل گفت : واقعا چرا هواداران استقلال هنوز فصل شروع نشده اینقدر عجله دارند؟ من هم قبول دارم امتیازات هفته های اول مهم است ولی نوسان برای همه تیم ها در طول فصل به وجود می آید .

مهدی امیرآبادی ، پیشکسوت استقلال درباره نتایج ضعیف استقلال در ابتدای فصل گفت : واقعا چرا هواداران استقلال هنوز فصل شروع نشده اینقدر عجله دارند؟ من هم قبول دارم امتیازات هفته های اول مهم است ولی نوسان برای همه تیم ها در طول فصل به وجود می آید .

مهدی امیرآبادی در خصوص دیدار استقلال مقابل پیکان و بن بست تاکتیکی آبی پوشان گفت:

پیکان واقعا دفاعی و بسته بازی می کرد اما باید قبول کنیم خیلی از تیم ها ممکن است با همین روش وارد بازی ها شوند.استقلال تیم قوی است و همه می خواهند از آن امتیاز بگیرند و طبیعی است برای حداقل امتیاز وارد مسابقه شوند.

وی افزود:

البته کادر فنی استقلال حتما باید فکری به حال این مسابقات که تیم ها بسته بازی می کنند کند و اتفاقا خوب شد این اتفاقات اول فصل رخ داد و فرصت جبران وجود دارد. استقلال دیروز بد بازی نکرد و سوار بر جریان بازی بود و حتی همین موضوع باعث شد تا مهاجمان پیکان هم برای دفاع به زمین خود برگردند ولی کادر فنی قطعا روی گلزنی تیم استقلال باید بیشتر کند.

مهدی امیر آبادی

کاپیتان اسبق استقلال با اشاره به فضای ایجاد شده بعد از بازی با پیکان عنوان کرد:

نمی دانم چرا این معضل که سالهاست گریبان استقلال را گرفته تمامی ندارد. از هواداران خواهش می کنم صبر و از تیم حمایت کنند. تازه ۴ هفته از بازی ها گذشته ولی می بینم در صفحات مجازی خیلی ها هنوز بازی تمام نشده شروع به انتقاد می کنند.

وی خاطرنشان کرد:

واقعا چرا هواداران استقلال هنوز فصل شروع نشده اینقدر عجله دارند؟ من هم قبول دارم امتیازات هفته های اول مهم است ولی نوسان برای همه تیم ها در طول فصل به وجود می آید .هواداران باید اتحاد داشته باشند و همه دست به دست هم بدهند و از تیم حمایت کنند تا استقلال به موفقیت برسد.

مهدی امیرآبادی در خصوص اینکه برخی از کانالهای هواداری در ایران فعالیت های غیر مجاز دارند و هواداران فوتبال را به ایجاد فضای مخرب بر باشگاه ها تشویق می کنند گفت:

این کانالها و فضای مجازی بلای ورزش کشور شده است. شنیده ام به صورت جدی برای مقابله به این موضوع دست به کار شده اند و اگر این اتفاق رخ بدهد استقلال و پرسپولیس می توانند با آرامش بهتری فعالیت داشته باشند.

این موضوع باید به صورت جدی پیگیری شود درست مثل بحث فساد در فوتبال که شنیده ام در حال مقابله جدی با عوامل دلالی و فساد در فوتبال هستند و حتی با برخی مربیان و دلال ها هم به صورت چراغ خاموش برخورد شده است. هوادارانِ استقلال فریب این فضای مجازی را نخورند و به جای آنکه تحت تاثیر هیجانات این صفحات باشند به فکر موفقیت تیمشان فکر کنند. کافی است همین هوادار بدون در نظر گرفتن وضعیت فنی تیم فقط از مربی، بازیکن و … حمایت کند در آن صورت با گذشت چند هفته تاثیر این حمایت را روی عملکرد کلی تیم خواهد دید

مهدی امیر آبادی

شناسنامه

نام کامل مهدی امیرآبادی

زادروز ۳ اسفند ۱۳۵۸ (۴۰ سال)

زادگاه تهران، ایران

قد ۱٫۷۸ متر

اطلاعات باشگاهی

باشگاه کنونی

پُست دفاع راست

باشگاه‌های جوانان

۱۹۹۳–۱۹۹۴

۱۹۹۴–۱۹۹۵

۱۹۹۵–۱۹۹۶

۱۹۹۶–۱۹۹۹ وحدت تهران

بهمن کرج

کشاورز تهران

سایپا

باشگاه‌های حرفه‌ای

سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)

۱۹۹۸–۲۰۰۴

۲۰۰۴–۲۰۱۲

۲۰۱۲–۲۰۱۴

۲۰۱۴ سایپا

استقلال

فولاد خوزستان

پیکان

۱۶۵ (۴)

۱۱ (۰)

تیم ملی

۱۹۹۸–۲۰۰۳

۲۰۰۰–۲۰۰۶ ایران امید ایران

مهدی امیر آبادی

مهدی امیرآبادی (زادهٔ ۳ اسفند ۱۳۵۸ - تهران) بازیکن فوتبال ایرانی بود که در پست دفاع راست بازی می کرد.

میرآبادی در سال ۱۳۸۳ از باشگاه فوتبال سایپا جدا شد و به استقلال تهران پیوست. او هشت سال برای استقلال بازی کرد و بعد از کاپیتانی و در سال ۱۳۹۱ به عضویت باشگاه فولاد درآمد.آخرین باشگاه وی پیکان بود او همچنین سابقه بازی برای تمام رده های تیم ملی ایران را نیز دارا می‌باشد.

محتویات

۱ افتخارات

۱.۱ افتخارات ملی

۲ منابع

۳ پیوند به بیرون

افتخارات

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۵-۸۴ به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در جام حذفی ۸۷-۱۳۸۶ به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸-۸۷ به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در جام حذفی ۹۱-۹۰ به همراه تیم استقلال تهران

افتخارات ملی

قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ به همراه تیم ملی فوتبال امید ایران

مقام سوم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ به همراه تیم ملی فوتبال ایران

قهرمانی در مسابقات جام ال جی به همراه تیم ملی فوتبال ایران

صعود به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به همراه تیم ملی فوتبال ایران

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: