پایگاه خبری خانه فوتبال:

مسعود  شجاعی متولد ۹ ژوئن ۱۹۸۴ برابر با ۱۹ خرداد ۱۳۶۳ شمسی است. مسعود  شجاعی بازیکن فوتبال اهل ایران و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران است. مسعود شجاعی هم‌اکنون عضو تیم تراکتور و تیم ملی فوتبال ایران است. مسعود شجاعی فوتبال حرفه‌ای را در تیم صنعت نفت آبادان شروع کرد. مسعود شجاعی اولین بازی ملی خود را در مقابل تیم لائوس در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ بود انجام داد.

hhs1687مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به کرونا در طول هفته گذشته و پس از دیدار با سپاهان در هفته سوم، در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و حتی همراه تیمش برای دیدار با مس رفسنجان به کرمان سفر نکرد.

2902شجاعی که حدود یک هفته است در تمرینات تراکتور شرکت ندارد، هنوز تست کرونا نداده است و فقط به دلیل داشتن علائم این بیماری، مشکوک تشخیص داده شده و به همین دلیل فعلاً در قرنطینه خانگی قرار دارد تا چند روز آینده تست داده و تکلیفش مشخص شود.

2494891_712علاوه بر شجاعی که مشکوک به کروناست، مهدی تیکدری و محمد مسلمی‌پور دو بازیکن دیگر تراکتور نیز پس از مثبت شدن تست کرونای‌شان حدود دو هفته است در قرنطینه به سر می‌برند و از تمرینات سرخپوشان تبریزی دور هستند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: