پایگاه خبری خانه فوتبال:

نیمار پس از دبل در بازی با منچستریونایتد پرده از رازی بزرگ و سرنوشت‌ساز برداشت؛ زمانی که گفت آرزو دارد بار دیگر با مسی همبازی شود: «چیزی که بیشتر از هر چیزی می‌خواهم، این است که دوباره کنار مسی بازی کنم، و بتوانیم دوباره با هم درون زمین از بازی لذت ببریم. او می‌تواند جای من بازی کند. هیچ مشکلی نخواهد داشت، مطمئنم. می‌خواهم دوباره با او بازی کنم و مطمئنم که فصل آینده باید این کار را انجام دهیم.»

با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی در باشگاه بارسلونا بازگشت ستاره برزیلی به این تیم منتفی است. بنابراین حدس رسانه‌ها و مردم از اظهارات نیمار انتقال مسی در پایان فصل به‌صورت آزاد به پاری‌سن‌ژرمن است، بدون پرداخت هیچ پولی به طرف کاتالونیایی. گویا نیمار در تابستان هم با دوستش، مسی تماس گرفته و او را برای حضور در پاریس وسوسه کرده و به او گفته ساختار باشگاه پاری‌سن‌ژرمن عالی است و خودش هم از حضور در این شهر و باشگاه خوشحال است.

با توجه به اینکه باشگاه رئال مادرید هم برای خرید امباپه با رقمی نزدیک به ۲۰۰میلیون یورو هنوز متقاعد نشده، به‌نظر می‌رسد می‌توان منتظر مثلث مسی، امباپه، نیمار در فصل بعد در ترکیب پس‌اس‌جی باشیم. فقط می‌ماند استخدام یک مربی بزرگ‌تر و جذاب‌تر که جای توخل را روی نیمکت تیم کهکشانی فصل آینده بگیرد. امباپه و نیمار ممکن است به‌زودی قراردادشان را که تنها یک سال و نیم دیگر از آن باقی مانده است تمدید کنند.

با توجه به اینکه گواردیولا پس از تمدید قرارداد با منچسترسیتی در مصاحبه‌ای گفته مسی بهتر است در بارسلونا بازنشسته شود، نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است؛ مسی به سیتی نمی‌رود و به نیمار ملحق می‌شود. البته اگر تا‌ماه آینده لاپورتا در انتخابات ریاست بارسلونا برنده شود، ‌با توجه به رابطه خوبش با مسی گزینه تمدید قرارداد این ستاره آرژانتینی هم روی میز خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: