پایگاه خبری خانه فوتبال:

در بازی‌های هفته سوم لیگ دسته اول، گل ریحان بدون سرمربی به میدان می‌رود و فجرسپاسی شیراز و چوکا تالش با مربیان جدید خود به دنبال کسب نتیجه مطلوب هستند. 

استقلال خوزستان - چوکا تالش

استقلال خوزستان که شروع خوبی در لیگ دسته اول داشته، با مربی جوان خود به دنبال کسب سومین پیروزی است تا با خیال راحت به صدر جدول برود. شاگردان خلیفه‌اصل در شرایطی از چوکا قعرنشین پذیرایی می‌کنند که حریف آنها به تازگی علی لطیفی را جانشین هادی شکوری کرده و امیدوار است با این مربی از بحران خارج شود. باید دید لطیفی می‌تواند با چوکا به نتایج مطلوبی برسد؟

گل ریحان البرز - پارس جنوبی جم

پارسی‌ها که با هدایت محمد نصرتی صدرنشین لیگ دسته اول هستند، به مصاف تیم بحران‌زده گل ریحان البرز می‌روند. هدایت پارس برعهده محمد نصرتی است که فصل قبل نتایج خوبی با گل ریحان گرفت و حالا مقابل تیم سابق خود انگیزه دارد اما البرزی‌ها با استعفای سرمربی خود اوضاع آشفته‌ای برای میزبانی از این دیدار دارند. 

شهرداری آستارا - مس کرمان

شهرداری آستارا با حسن اشجاری خوب کار کرده و گرچه در بازی امروز چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، با این حال مصمم به کسب پیروزی خانگی است. مس اگر بتواند در این بازی خارج از خانه امتیاز بگیرد، در بالای جدول می‌ماند هر چند شاگردان مهاجری به دشواری بازی در خانه شهرداری واقف هستند. 

هوادار تهران - قشقایی شیراز

هوادار با رضا عنایتی رفته‌رفته چهره یک مدعی را به خود می‌گیرد. این تیم برای بازی خانگی امروز برنامه دارد و نمی‌خواهد به راحتی ۳ امتیاز این بازی را از دست بدهد. قشقایی که هفته قبل در خانه باخت، امیدوار است مثل هفته اول در بازی بیرون از خانه سربلند باشد هر چند کار شاگردان هرمزی در پایتخت آسان نیست. 

خیبر خرم‌آباد - استقلال ملاثانی

جدالی با حال و هوای لیگ دسته دوم. دو تیم تازه‌وارد که پرفراز و نشیب بوده‌اند؛ خیبر بعد از برد درخشان هفته اول هفته قبل شکست بدی خورد تا معادلات در مورد این تیم به هم بریزد اما تیم روانخواه امیدوار است در بازی خانگی البته در تهران سربلند از میدان خارج شود. حریف، آنها استقلال ملاثانی است که با ۲ تساوی در نیمه پایین جدول است و شاید به سومین تساوی هم راضی باشد. 

رایکا بابل - ملوان انزلی

جدالی حساس بین گیلان و مازندران. دربی شمال و دوئل دست‌نشان و مازیار زارع. ملوان بهتر از رایکا کار کرده و هفته قبل توانست شکست بد خانگی را جبران کند اما رایکا هنوز با دست‌نشان طعم پیروزی را نچشیده است. رایکا امروز در ورزشگاه سیمرغ میزبان ملوان است و اگر نتواند ۳ امتیاز را دشت کند، کارش دشوار خواهد شد. 

آرمان‌گهر سیرجان - بادران تهران

جنگ میانه جدولی‌ها در سیرجان. بادران با محسن عاشوری اولین برد را دشت کرد و امیدوار است روی نوار موفقیت قدم بردارد؛ هر چند بازی در خانه حریف آسان نیست. آرمان‌گهر در خانه تیم خوبی است و شاگردان شهبا امیدوارند بتوانند در بازی امروز به دومین برد خود دست پیدا کنند. 

فجرسپاسی شیراز - نود ارومیه

نیمکت فجرسپاسی با حضور علی‌اصغر کلانتری بالاخره صاحب پیدا کرد و تیم شیرازی حالا با شرایطی بهتر در هفته سوم به میدان می‌رود. برخلاف نود ارومیه که در سکوت عجیب مدیران باشگاه همچنان بدون سرمربی کارش را جلو می‌برد و روی نوار ناکامی هم هست. نودی‌ها در بازی امروز کار آسانی ندارند و تساوی هم برای آنها نتیجه خوبی است. 

شاهین شهرداری بوشهر - خوشه‌طلایی ساوه

شاهینی‌ها با فراز کمالوند انتظارات را برآورده نکردند تا این مربی استعفا کند اما با مخالفت با رفتن او، کمالوند امیدوار به کسب اولین پیروزی مقابل تیم بحران‌زده خوشه طلایی است. خوشه با بختیاری‌زاده چهره تیم مدعی فصل قبل را ندارد و با ادامه این روند باید برای بقا بجنگد.

 

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: