پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم استقلال تهران برای بازی هفته پنجم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد و مدیران باشگاه پیش از بازی هفته چهارم لیگ برتر تا به امروز سعی دارند تا تکلیف دو بازیکن این تیم را مشخص کنند.

تیم استقلال در تابستان امسال با وجود جدایی چند بازیکن از جمله روزبه چشمی، علی کریمی، محسن کریمی، میلاد زکی پور و حسین پورحمیدی موفق شد اکثر بازیکنان کلیدی این تیم را حفظ کند و دست کم برای یک فصل دیگر با آن‌ها به توافق برسد.

با وجود تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی، مرتضی تبریزی یکی از بازیکنان بود بلاتکلیف باقی ماند. مهاجم آبی پوشان که در جریان تمرینات فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد و مسابقات لیگ نوزدهم را از دست داد، به دلیل عمل جراحی بازی‌های فصل بیستم را هم تا به امروز از دست داده و آمادگی حضور در مسابقات را ندارد.

در ماه‌های گذشته گمانه‌زنی‌ها به این شکل بود که او با شرایطی که دارد در جمع آبی پوشان باقی نمی‌ماند و با فسخ قراردادش از استقلال جدا شده تا مقصد جدیدش را مشخص کند. تبریزی که در پایان فصل جاری قراردادش به پایان می‌رسد یکی از بازیکنانی است که مذاکرات با او برای تمدید قرارداد صورت گرفته است.

تبریزی در گفتگو با مدیران باشگاه اعلام کرده هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد ندارد و تنها چند روز فرصت خواسته تا بیشتر فکر کند. او برای تمدید هیچ پیشنهاد و آپشنی را مطرح نکرده است و باشگاه هم در حال حاضر آماده است تا طرفین برای امضای توافقنامه جدید اقدام کنند و او دست کم برای یک فصل دیگر قراردادش را افزایش بدهد.

دیگر بازیکنی که طی هفته‌های اخیر برای تمدید قرارداد مورد توجه باشگاه قرار داشته هروویه میلیچ است. مدافع کروات که از سال گذشته به عنوان یک مدافع قابل اعتماد در اختیار کادرفنی بوده در تابستان امسال تا آستانه فسخ قرارداد هم قرار گرفته بود، اما اکنون مذاکراتش برای تمدید پیگیری می‌شود.

مدافع کروات که قراردادش در پایان فصل جاری خاتمه می‌یابد در گفتگو با باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد دوساله را مطرح کرده است و باشگاه هم در حال حاضر تمدید قرارداد یکساله را مدنظر دارد که همین مسأله موجب شده تا توافق نهایی در حال حاضر صورت نگیرد. مذاکرات طرفین روی مدت زمان تمدید قرارداد ادامه دارد و قابل پیش بینی است که تا پایان هفته جاری تکلیف قرارداد هروویه میلیچ مشخص شود.

منبع: ایلنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: