پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از نکات مثبتی که با حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران به وجود آمده این است که این مربی با وجود شرایط کرونایی، هر زمان که لازم بوده در ایران و سر کارش حضور داشته و اواخر لیگ نوزدهم و بازی‌های لیگ بیستم را به صورت جدی دنبال کرده و همکارانش نیز در این مسیر همراه او بوده‌اند.

با این حال یکی از مسائلی که می‌تواند در آینده شرایط کنونی را بهتر کند این است که کادر فنی تیم ملی و در راس آن دراگان اسکوچیچ به طور مساوی بازی‌های لیگ را از نزدیک تماشا کنند و در تهران باقی نمانند. پیش از این شاهد حضور اسکوچیچ در بازی‌های خارج از تهران نیز بوده‌ایم اما درصد آن با بازی‌هایی که در تهران حضور داشته قابل مقایسه نیست. توصیه می‌شود سرمربی کروات تیم ملی برای ایجاد شرایط مساوی و همچنین افزایش روحیه بازیکنان سفرهای خارج از تهران نیز داشته باشد و بازی‌های حساسی که در شهرستان برگزار می‌شود را از نزدیک تماشا کند.

یکی دیگر از مسائلی که می‌تواند اصلاح شود این است که نیاز نیست کلیه اعضای کادر فنی برای تماشای یک بازی به استادیوم بروند. می‌توان تصمیم جدیدی اتخاذ کرد و هر یک از اعضا برای تماشای یک بازی به استادیوم‌های مختلف بروند. بدین ترتیب هم ارتباط بیشتری بین تیم ملی و باشگاه‌ها به وجود می‌آید و هم دایره رصد افزایش پیدا می‌کند.

منبع: ایرنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: