پایگاه خبری خانه فوتبال:

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به بازی‌های امروز.

 آلومینیوم اراک-ماشین‌سازی تبریز

2 تیم تاکنون بردی در لیگ برتر بیستم نداشته‌اند و آلومینیوم اراک 2 امتیازی در رده چهاردهم جدول و ماشین‌سازی با یک امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته‌اند. نبرد قعرنشینان برای رسیدن به اولین برد در شهر اراک دیدنی خواهد بود.

 تراکتورتبریز- فولادخوزستان

دربی استقلالی‌ها در غالب 2 تیم قرمز‌پوش لیگ؛ همین تعریف کوتاه گویایی جذابیت‌های بازی امروز است. تقابل فولاد با تراکتور همیشه جذاب بوده؛ از زمانی که شاگردان افشین قطبی در تبریز موفق به کسب پیروزی شدند تا دوره‌ای که تیم رسول خطیبی با یک شکست عجیب اهواز را ترک کرد. حالا هر دو تیم با مربیان نسل جدید فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت. جواد نکونام و علیرضا منصوریان که خود را مدعی کسب قهرمانی و سهمیه آسیا می‌دانند، در حالی یک دوئل ویژه را برگزار می‌کنند که کسب 3 امتیاز در این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است. تی‌تی‌ها که در رفسنجان موفق شدند اولین برد لیگ بیستم خود را مقابل مس رفسنجان رقم بزند، در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر یک برد، یک باخت و 2 تساوی داشته‌اند. فولاد که هفته گذشته مقابل آلومینیوم در اهواز با نتیجه مساوی متوقف شد نیز مثل تراکتور صاحب یک برد در لیگ بیستم شده است. این تیم با 3 مساوی و یک برد و 6 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 سایپا- مس رفسنجان

حریف تازه‌وارد لیگ برتری سایپا هنوز نه بردی داشته و نه گلی در لیگ بیستم به ثمر رسانده است. مس هفته گذشته هم در خانه از تراکتور شکست خورد. ربیعی، سرمربی جوان مس روزهای سختی را سپری می‌کند و شاید اگر این هفته هم تیمش امتیاز نگیرد زودتر از آنچه تصور می‌شود با لیگ برتر خداحافظی کند.

 استقلال-صنعت‌نفت آبادان

استقلال مقابل پیکان 2 امتیاز حساس را از دست داد تا در روزی که محمود فکری محروم بود نتواند از حریف کاملا تدافعی خود 3 امتیاز بگیرد. این هفته اما شرایط آبی‌پوشان نسبت به بازی قبل دشوارتر شده است. 4 بازیکن اصلی آبی‌پوشان این هفته مصدوم هستند. شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و مسعود ریگی در این بازی حساس غایب هستند. از طرف دیگر تیم صنعت‌نفت مثل پیکان به دنبال بازی تدافعی صرف نخواهد بود و نیم‌نگاهی به دروازه‌ آبی‌پوشان دارد. استقلال و نفت آبادان هر دو 7 امتیازی هستند و روی پله‌های  چهارم و پنجم جدول ایستاده‌اند. استقلال به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از نفت قرار دارد. طالب ریکانی، کاپیتان نفت آبادان با 4 گل زده از 5 گل زده تیمش تاثیرگذارترین مهره این تیم است. استقلال هم امیدوار است مهدی قایدی دروازه‌ نفت آبادان را باز کند. برنده این مسابقه شانس صدرنشینی در این هفته را هم دارد به شرطی که گل‌گهر سیرجان مقابل پیکان شکست بخورد.

 گل‌گهر سیرجان-پیکان تهران

خوش‌بین‌ترین هوادار گل‌گهر سیرجان هم تصور نمی‌کرد این تیم بعد از 4 هفته ابتدایی لیگ بالاتر از پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور در صدر جدول لیگ قرار بگیرد. سیرجانی‌ها تا امروز بهترین تیم لیگ هستند و با 7 گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را هم در اختیار دارند. گل‌گهر اگر این هفته بتواند از پیکان 3 امتیاز بگیرد در آن صورت در پایان هفته پنجم هم صدرنشین لیگ باقی خواهد ماند.

 برنامه بازی‌های امروز

 گل‌گهر-پیکان؛ 15

 آلومینیوم اراک-ماشین‌سازی؛ 15

 تراکتور- فولاد؛ 15

 سایپا-مس رفسنجان؛ 15

 استقلال-صنعت‌نفت؛ 16:15

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: