پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه از ساعت ۲۱:۲۵ فردا سهشنبه در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان دورتموند آلمان است. زنیت با یک امتیاز در قعر جدول گروه F قرار دارد و جواز صعود از این گروه و یا حضور در لیگ اروپا را به دست نیاورد.

سردار آزمون بازیکن ایرانی تیم زنیت به همراه سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی با دورتموند حاضر شد. آزمون که در بازی گذشته زنیت در لیگ روسیه موفق شد سه گل به تیم اورال بزند، گفت: در لیگ قهرمانان اروپا بازی دوستانه ای وجود ندارد. فردا ما برای پیروزی بازی خواهیم کرد.

مهاجم ایرانی در پاسخ به این سؤال که آیا به ثمر رساندن سه گل در بازی با اورال به معنای بازگشت به آمادگی است؟ تصریح کرد: برای یک بازیکن گلزنی خیلی اهمیت دارد. یک ماه سخت را پشت سر گذاشتم؛ بدون تمرین ولی خوشبختانه به تدریج آماده می‌شوم. ما سه امتیاز را گرفتیم. این از همه چیز مهمتر است.

مهاجم ایرانی تیم زنیت درباره نقاط ضعف دورتموند یادآور شد: سرمربی تیم با ما درباره نقاط ضعف حریف صحبت خواهد کرد. بر اساس آن عمل می‌کنیم.

آزمون در پایان درباره ناکامی زنیت در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: امسال موفق نشدیم از مرحله گروهی صعود کنیم اما امیدوارم برای فصل بعد خودمان را بهتر آماده کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: