پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت:برای من جای تعجب دارد؛ گل‌های عجیب و غریبی خوردیم، مخصوصا گل دوم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرقلعه نویی در نشست خبری پس از شکست مقابل  پیکان اظهار داشت: به تیم پیکان تبریک و به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. از آنها تشکر می کنم. به غیر از 5 دقیقه اول، شاید بیشتر از 90 دقیقه با وقت های تلف شده فوتبال خیلی خوبی را بازی کردیم. ولی برای من جای تعجب دارد؛ گل‌های عجیب و غریبی خوردیم. مخصوصا گل دوم. یک توپ هایی هم گل نمی‌شد که برای من جای تعجب دارد.
وی ادامه داد: من دیگر نمی‌توانم از بازیکنانم ایرادفنی بگیرم. توپِ روی خط هم وارد دروازه نمی‌شد. فکر مشکلی وجود دارد. به هرحال به تیم پیکان تبریک می‌گویم و به یچه‌های خودمان هم خسته نباشید می‌گویم. 
سرمربی گل‌گهر در مورد موقعیت خراب کردن بازیکنانی مانند پیمان رنجبری و تعویض نشدن آن‌ها عنوان کرد: وقتی تیم موقعیت ایجاد می‌کند احتیاج به تعویض نیست. تعویض برای زمانی است که تیم شما حالت هجومی ندارد. تیم ما به خوبی هجومی بازی می‌کرد و ایجاد موقعیت می‌کرد. ولی برای من هم تعجب است که چرا آن توپ پیمان گل نشد. سه موقعیت داشتیم که یکی روی خط بود. فوتبال همین است.
قلعه‌نویی افزود: معتقدم در نیمه اول کمک داور دو اشتباه فاحش داشت. با اینحال باید دوباره فیلم را ببینیم. توپی که به دست رنجبری خورد، دست او باز نبود و به بدن چسبیده بود. نمی‌دانم. باید کارشناسان داوری نظر بدهند. به داوران خسته نباشید می‌گویم. واقعا نمی‌دانم چرا آن توپ‌ها گل نشد. چرا گل دوم را آنطور خوردیم. اصلا غیرعادی بود و مساله فنی نبود. 

وی گفت: بازهم به تیم پیکان، مهدی تارتار، مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنانشان تبریک می‌گویم. از همه بازیکنانم راضی هستم. خیلی خوب بازی و ایجاد موقعیت کردند. اما فکر می‌کنم وقتی این توپ ها گل نمی‌شود فنی نیست. نمی‌شود از کسی ایراد گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: