پایگاه خبری خانه فوتبال:

دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: منظور استقلالی ها از اینکه می گویند داور برای ما پنالتی نگرفته کدام بازی بود؟
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حامد فلاح زاده پس از تساوی یک بر یک تیم های استقلال و صنعت نفت اظهار داشت: امروز واقعا مستحق کسب سه امتیاز بودیم و برد حق مان بود. احساس می‌کنم داوری در یک صحنه دچار اشتباه شد که آن را به کارشناسان داوری می سپارم. نظر شخصی ام طالب ریکانی روی آن موقعیت در آفساید نبود.
وی درباره اینکه بازیکنان استقلال اعتقاد دارند داور برای این تیم یک پنالتی نگرفته است، گفت: منظور استقلالی ها کدام بازی است. نمی دانم کدام صحنه را می‌گویند. فکر نمی‌کنم داور برای این تیم پنالتی نگرفته باشد.
دروازه بان تیم صنعت نفت تصریح کرد: خیلی خوب و روان تاکتیک‌های مدنظر سرمربی خود را پیاده کردیم و واقعا حیف شد نتوانستیم سه امتیاز را به دست اوریم.
فلاح زاده درباره اینکه آیا تصور می کرد نفت آبادان در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر چنین نتایجی کسب کند، توضیح داد: نفت در نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست داد اما جوان های خوزستانی و آبادانی در هفته اول مقابل پیکان نشان دادند برای باتجربه های تیم نقطه قوت هستند. شاید بگویید از خودم تعریف می‌کنم اما تیم ما خریدهای خیلی خوبی هم داشت.
وی ادامه داد: بازیکنان باتجربه ای به جوان های صنعت نفت اضافه شدند که ماحصل آن نتایجی است که می بینید. صنعت نفت از لحاظ تاکتیکی و بدنی در شرایط خیلی خوبی است. امروز هم حیف شد که سه امتیاز را به دست نیاوردیم و ان شاءالله در دیدارهای آینده با برد از زمین خارج شویم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: