پایگاه خبری خانه فوتبال:

با این حال این هفته در لیگ بلژیک آنتورپ با نتیجه 4بر 2برابر خنک شکست خورد و اگر قرار است تغییری در مورد دروازه‌بان اصلی رخ بدهد، این یک فرصت خوب است. امیدواریم بیرانوند که در چند‌ماه گذشته فقط شعبده‌بازی و شیرین‌کاری کرده، این بار فیکس شود. در غیراین صورت اگر گلر اصلی آنتورپ با دریافت 4 گل هم عوض نشود، احتمالا بیرو تا آخر فصل باید قید بازی کردن را بزند.

دلتنگ‌ترین آدم برای قلعه‌نویی

محرم نویدکیا بهترین بازیکن تاریخ سپاهان است، اما هر بازیکن بزرگی لزوما یک مربی موفق نخواهد شد و‌ای بسا ستارگانی که با عملکرد ضعیف‌شان به‌عنوان مربی، اعتبار دوران بازی خود را هم نابود کردند. در هر صورت فعلا نویدکیای سرمربی نتوانسته در سپاهان نتایج مورد انتظار را کسب کند. عجیب اینکه او از یکی از گران‌ترین بازیکنان فعلی فوتبال ایران یعنی استنلی کی‌روش استفاده نمی‌کند و این بازیکن را برابر نفت مسجدسلیمان حتی در فهرست کلی تیم هم قرار نداد.

به‌نظر می‌رسد الان دلتنگ‌ترین آدم دنیا برای امیر قلعه‌نویی، همین آقای کی‌روش است. مخصوصا که امیر عاشق مهاجمان بلند بالاست! گویا نویدکیا کی‌روش را به بهانه زمینی بودن سیستم تیمش بازی نمی‌دهد؛ خب سؤال اینجاست که پس چرا محسن مسلمان را رد کرد؟

باز برد، تابع شد

بازی ذوب‌آهن و شهرخودرو که به‌دلیل کرونایی‌های تیم اصفهانی می‌رفت تا به تعویق بیفتد، سرانجام برگزار شد و ذوب‌آهن 2 بر صفر باخت. به همین دلیل هم رحمان رضایی و شاگردانش حسابی عصبی بودند و واکنش‌های تند نشان دادند. آن طرف اما مسئولان تیم مشهدی از همه‌‌چیز ابراز رضایت می‌کردند. مثلا مهدی رحمتی گفت: «در هر صورت ما تابع سازمان لیگ هستیم.»

خب طبیعتا وقتی می‌برید و دنیا به کام‌تان است، باید هم تابع باشید. حالا اگر بعد از سفر شهرخودرو به اصفهان بازی 2 تیم لغو می‌شد، مصاحبه رحمتی شنیدن داشت. آقا مهدی همان کسی است که بعد از برد هفته اول تیمش گفت تا آخر عمر در مورد داوران حرف نمی‌زند، اما 2 هفته بعد به داور اعتراض کرد و اخراج شد!

 

همشهری

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: