پایگاه خبری خانه فوتبال:

حسن روشن پیشکسوت استقلال درباره تساوی یک - این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر و انتقادها از کادرفنی صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*قضاوت درباره کادر فنی زود است و باید فرصت دهند. اگرچه می‌دانم هواداران از شرایط تیم راضی نیستند اما مشکلات استقلال عدم مدیریت کلان است. وقتی مدیرعامل باشگاه انتخاب نمی‌شود، معنایش این است که همه سر کار هستیم.

*قضیه پرویز مظلومی هم در استقلال همین است و نباید پست جهنمی قبول می‌کرد. شنیدم قرارداد ۷۰۰ میلیونی با استقلال بسته است که اشکالی ندارد. مظلومی دوست ما است اما وقتی سرپرست تیم می‌شود، دیگر کاری به مسائل فنی ندارد.

*وقتی شنیدم پرویز مظلومی به عنوان سرپرست تیم استقلال انتخاب شده است، تعجب کردم. سرپرست کارش چیز دیگری است، مربیگری چیز دیگری. انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرپرست تیم نشان دهنده عدم مدیریت کلان در باشگاه است. 

*حال هواداران استقلال خوب نیست، چون از نتایج راضی نیستند. پرسپولیس هم از لحاظ مدیریت مشکل دارد اما چون نتیجه گرفته‌اند، دیده نمی‌شود.

*قضاوت درباره کادر فنی زود است اما چرا از کمیته فنی استفاده نمی‌شود؟ امثال جواد قراب، نصرالله عبداللهی، بهتاش فریبا و ... بزرگ هستند اما چرا حکم ندارند؟ چرا مطالبه‌ای از آنها نمی‌شود؟

منبع: تسنیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: