پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال پورتو پرتغال امشب در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم المپیاکوس یونان می‌رود. این بازی برای پورتو جنبه تشریفاتی دارد چرا که این تیم به همراه منچسترسیتی از گروه سوم این رقابت‌ها به مرحله بعد صعود کرده‌اند.

این در حالی است که روزنامه رکورد پرتغال در گزارشی از طارمی به عنوان بازیکنی یاد کرد که به گزینه معتبر و قابل اتکایی برای «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو تبدیل شده و انتظار می‌رود مقابل المپیاکوس در ترکیب اصلی بازی کند.

رکورد نوشت: «احتمال حضور طارمی در ترکیب اصلی پورتو با بازی‌های خوب گل‌هایی که به ثمر رسانده است، بیشتر شده است. طارمی قبلاً در ۹ بازی در لیگ پرتغال (۲۷۸ دقیقه) و در یک بازی جام حذفی (۸۰) دقیقه استفاده شده است و در پنج بازی گذشته سه گل به ثمر رسانده است. پیشرفت او مشخص و محسوس است.

اکنون باید در لیگ قهرمانان اروپا یک گام به جلو برداشته شود؛ رقابت‌هایی که طارمی فرصت زیادی برای حضور در آن نداشته و فقط ۲۷ دقیقه در سه بازی انجام داده است. آتن و بازی با المپیاکوس یک فرصت خوب برای مقابله با این رویه است. طارمی امیدهای خود را حفظ می‌کند. باید دید آیا سرجیو کونسیسائو این مهاجم را که در آخرین دیدار از ابتدا در کنار مارگا قرار داده شد، در ترکیب اصلی می‌گذارد.

باید به یاد داشت که حضور در لیگ قهرمانان اروپا عامل اساسی در ترغیب طارمی برای انتقال به پورتو بود. همانطور که در زمان انتقال طارمی گزارش شده بود، این بازیکن ایرانی مشتریان دیگری هم داشت اما این واقعیت که پورتو در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، در تصمیم این بازیکن که مدت‌ها آرزویش را داشت، تاثیرگذار بود. این آرزو قبلاً برآورده شده است اما هدف طارمی یعنی بازی منظم و مشارکت فعال - در لیگ قهرمانان اروپا- هنوز برآورده نشده است.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: