پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: از توجه رسانه‌های بین المللی به نادر محمدی خوشحال هستیم اما خودش هم ‌می داند نباید تمرکزش را از دست بدهد زیرا این موضوع هم مانند پرتاب دست‌های بلند بیرانوند عادی می‌شود.
علی اصغر مدیرروستا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان قبل از دیدار با آلومینیوم اراک در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: برد مقابل گل گهر را فراموش کرده و اکنون تمام تمرکزمان روی بازی با آلومینیوم است. حریف ما نخستین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر ‌می‌گذارد و هفته قبل هم نتیجه خوبی برابر ماشین سازی کسب کرد. مسابقه سختی را برای هر دو تیم پیش بینی می‌کنم.
وی افزود: پیکان در این بازی میزبان است و برای حفظ روند خوب خود باید با برد از دیدار با آلومینیوم خارج شویم زیرا این سه امتیاز در وضعیت رو به رشدمان خیلی موثر است. تیم اراک هم روند خوبی را آغاز کرده و می‌خواهد مقابل ما هم حداقل امتیاز را بگیرد. شاگردان رسول خطیبی سختکوش و دونده هستند. کادرفنی ما هم تمام تمهیدات تاکتیکی لازم را در نظر گرفته و با این وضعیت رسیدن به پیروزی دور از دسترس نیست.

سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره اینکه با توجه به بازتاب پرتاب‌های اوت بلند و جالب نادر محمدی در رسانه‌های بین المللی،آیا راهکاری برای حفظ تمرکز این بازیکن در نظر گرفته شده است، توضیح داد: نادر محمدی از لحاظ اخلاقی پسر خوب و متینی است که با توجه به آغاز به کارش از تیم‌ امید پیکان به شرایط باشگاه ما آشنا است. از این بابت که حرکتش در بحث بین‌المللی مطرح شده خیلی خوشحالیم اما یقین بدانید با توجه به شناختی که از روحیات نادر دارم، تحت تاثیر این موضوع قرار نمی‌گیرد.

مدیرروستا اضافه کرد: ‌تیم ما از مزیت این بازیکن استفاده می‌کند و هیچ ایرادی هم وجود ندارد. فوتبال ما قبل از این هم اوت‌اندازهای خوبی مثل علی علیزاده داشته اما محمدی به دلیل استفاده از حرکت ژیمناستیکی و قدرت در پرتاب‌هایش به یک استثنا تبدیل شده و طول پرتاب های هایش هم خیلی زیاد است. بحث خاصی نیست و این موضوع هم مانند پرتاب های بلند علیرضا بیرانوند که مدتی مورد تحسین همگان قرار گرفت، عادی می‌شود. 

وی درباره مطرح شدن پیشنهاد باشگاه تراکتور به مهدی تارتار گفت: شنیده‌ام تارتار پس از طرح این پیشنهاد به عنوان یک مربی حرفه‌ای اعلام کرده با باشگاه صحبت کنید. تاکنون هم تراکتور پیشنهادی به ما نداده است که بخواهیم نسبت به آن موضع‌گیری کنیم. به همین دلیل این موضوع را جدی نگرفته‌ایم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: