پایگاه خبری خانه فوتبال:

علیرضا جهانبخش یکی از بدشانس ترین بازیکنان برایتون در سه فصل گذشته بوده است. او مصدومیت های زیادی داشته و در جایی که توقع می رفته، بازی نکرده است. جهانبخش حالا کاملا خوب است و امید زیادی دارد در باکس بازی های کریسمس بتواند برای برایتون بازی کند و مثمرثمر باشد. با او درباره شرایطش در این تیم و شایعات برگشتنش به لیگ هلند صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید:

این روزها مثل سال قبل شایعاتی درباره بازگشتت به لیگ هلند شنیده می شود و چند رسانه انگلیسی هم به این موضوع پرداختند. خواستیم در این مورد از زبان خودت بشنیوم!

من در برایتون ماندنی هستم و قرار نیست جایی بروم.هر روز هم شکر خدا شرایطم بهتر می شود. شایعات همیشه درباره من بوده ولی به آنها توجهی نمی کنم.

امیدوار هستی در کریسمس و اوج بازی‌های لیگ برتر دوباره به ترکیب برایتون برگردی؟

دقیقا همینطور است. به زودی کریسمس از راه می رسد. لیگ برتر تعطیل نمی شود و ما بازی های فشرده‌ای خواهیم داشت.خیلی به آن زمان امیدوار هستم که بتوانم بیشتر بازی کنم و خودم را نشان دهم.

از شرایطت در برایتون بگو؟

از روزی که به برایتون آمدم حس بسیار خوبی در این تیم دارم و امیدوارم همه چیز بهتر و بهتر شود.

سال قبل و پس از گلزنی مقابل چلسی گریه کردی!

برای من زیاد اتفاق افتاده که نا امید شوم و دوباره بجنگم تا بلند شوم. مثلا یادم هست وقتی ۱۵ سالم بود و در داماش بازی می کردم یک بار برای تیم بزرگسالان باشگاه بازی کردم و مصدوم شدم. وقتی به تمرین تیم جوانان برگشتم مربی به من گفت همین الان برگرد به خانه ات. اشکم در آمد. می دانستم اگر بروم مسیرم در فوتبال طولانی تر می شود. به مربی گفتم می خواهم جبران کنم. خدا را شکر جبران هم کردم. کلا از این دست اتفاقات زیاد برای من افتاده.

همین تلاش و پشتکارت تو را در برایتون نگه داشت و ماندی تا خودت را ثابت کنی

فصل قبل حقم بود بازی کنم ولی این اتفاق نمی افتاد. گفتم من اینقدر سختی نکشیدم که چنین مسایلی روی کارم اثر بگذارم. هر روز تلاشم را بیشتر کردم. سعی کردم ناملایمتی‌ها و چیزهای منفی را کنار بگذارم. عادت دارم اینقدر به در بسته بکوبم تا آخر سر باز شود. 

از روزهایت در انگلیس بگو

ما در برایتون مثل کارمند هستیم. من هر شب بین ساعت ۱۰.۵ تا ۱۱.۵ می‌خوابم. هر روز ساعت ۸.۵ از خواب بیدار می‌شوم. بعد به باشگاه می روم. ۱۲ تا یک وقت ناهار ماست و ساعت ۳.۵ هم از باشگاه بیرون می آیم و به خانه برمی گردم. 

بزرگترین رویای ورزشی علیرضا جهانبخش چیست؟

من رویای زیادی در سر دارم. بزرگترین رویای ورزشی من این است که بتوانم در بالاترین سطح لیگ برتر انگلیس بازی کنم. در واقع این قدم بعدی من است. می خواهم در انگلیس بمانم ولی همانطور که می دانید آینده قابل پیش بینی نیست.

اسطوره ورزشی علیرضا جهانبخش چه کسی است؟ 

اسطوره دوران کودکی من پدر و مادرم بودند که همیشه در زندگی ام اثر داشته اند. همیشه آنها می گویند درخت هر چه پربارتر افتاده‌تر. من واقعا سعی کردم این را در زندگی رعایت کنم. از نظر فوتبالی هم آقای مهدی مهدوی کیا همیشه الگوی من بود. علی دایی، هاشمیان، کریمی و... همه از جمله کسانی بودم که سعی کردم از هر کدام چیزی یاد بگیرم. 

علیرضا جهانبخش که در لیگ برتر انگلیس بازی می کند، بازی کدام بازیکن انگلیسی را دوست دارد؟

راستش را بگویم من زیاد به بازیکنان انگلیسی علاقه ندارم. دیوید بکام تنها بازیکنی که او را دوست داشتم. قبل و بعد از بکام هیچ بازیکن انگلیسی را دوست ندارم.

در فضای مجازی همواره فعالیت می‌کنی

راستش را بگویم من خیلی پیگیر اخبار سیاسی هستم. نه اینکه به سیاست علاقه داشته باشم، نه. بلکه بیشتر برایم جالب است اخبار را بدانم و بفهمم چه اتفاقی افتاده است. دوست دارم بدانم در دنیا چه خبر است. من بیشتر از شبکه های مجازی برای پیگیری خبرها و مسایل مهم استفاده می‌کنم. 

 

منبع:خبرآنلاین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: