پایگاه خبری خانه فوتبال:

به نقل از اکیپ، نیمار چهارمین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را پشت سر می‌گذارد.

او در دو فصل اخیر در پاری سن ژرمن حاشیه نداشته و همین باعث شده تا عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

نیمار باوجود آن که بازیکن باتجربه‌ای در پاری سن ژرمن است اما بازوبند کاپیتانی را بر بازو نمی‌بندد.

توخل درباره این موضوع گفت: من زیاد با نیمار صحبت می‌کنم و همواره به او نزدیک هستم. این بسیار مهم است که بازیکنان به راحتی نظرات خود را با من درمیان بگذارند. نیمار آزادانه نظرات خود را به من منتقل می‌کند با این حال ترجیح می‌دهم که بازوبند کاپیتانی را به او ندهم.

او ادامه داد: نیمار جزو ۵ کاپیتان ما نیست. من عمدا بازوبند را به او نمی‌دهم چرا که دوست ندارم مسوولیت بیش‌تری در زمین به او داده شود. دوست دارم که نیمار تنها روی بازی تمرکز کند و به دیگر مسائل توجه‌ای نداشته باشد. یک کاپیتان در تیم مسوولیت سنگینی دارد که گاهی اوقات شرایط را برای او سخت می‌کند. من می‌خواهم که نیمار تنها روی بازی تمرکز کند و در دیگر مسائل دخالتی نداشته باشد و این به سود او است.

توخل درباره بازگشت ایکاردی گفت: ایکاردی به‌زودی نمی تواند به ترکیب تیم برگردد. او چهار بازی باقیمانده تا پایان سال را هم از دست خواهد داد و به این  ترتیب او تا پایان سال ۲۰۲۰ نمی‌تواند برای پاری سن ژرمن به میدان رود. بله من نگران وضعیت ایکاردی هستم چرا که او بازیکن تاثیرگذاری است با این حال در شرایط کنونی باید به او آرامش داد تا هر چه سریع‌تر خود را به ترکیب تیم برساند.

توخل درباره دیدار حساس برابر لیون هم گفت: این بازی شبیه به لیگ قهرمانان اروپا است. لیون تیم بسیار خوبی است. این تیم ستاره‌ای مثل دپای را دارد که از کوچک‌ترین فضا استفاده می‌کند و یا حسام عوار که ستون اصلی تیم است. بازی سختی در انتظار ماست اما به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: