پایگاه خبری خانه فوتبال:

تهران- ایرنا- کارشناس فوتبال کشورمان گفت: لغو دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اتفاق خوبی نبود و سرخپوشان در فاصله ۲۰ روز تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هیچ بازی رسمی انجام نداده‌اند.
«فرزاد آشوبی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص لغو دیدار هفته ششم پرسپولیس و ذوب آهن و پیامدهای این موضوع برای پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: واقعاً لغو بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اتفاق خوبی نبود. پرسپولیس در فاصله ۲۰ روز تا فینال آسیا هیچ بازی رسمی انجام نداد و هیچ محک جدی نخورد، که این کار را برای فینال سخت می‌کند. البته ممکن است در روز فینال شرایط طوری رقم بخورد که به نفع پرسپولیس باشد اما این تیم باید قبل از فینال یکی یا ۲ دیدار رسمی و جدی انجام می‌داد.
وی ادامه داد: دیدار پرسپولیس و ذوب آهن به دلیل کرونا لغو شد و متأسفانه در خصوص شرایط کرونایی در فوتبال ما قانون به شکل درستی اجرا نمی‌شود. امیدوارم که لغو بازی پرسپولیس و ذوب آهن خللی در برنامه‌های پرسپولیس برای فینال ایجاد نکند.
پیشکسوت پرسپولیس افزود: به طور قطع پرسپولیس می‌تواند در روز فینال لیگ قهرمانان آسیا اتفاقات خوبی را رقم بزند اما باید در نظر داشته باشیم که سه بازیکن اصلی پرسپولیس محروم هستند و «شجاع خلیل‌زاده» هم از تیم جدا شده است. اینها مواردی است که می‌تواند کمی دردسر ساز شود.
آشوبی خاطرنشان کرد: مسلماً پرسپولیس کار سختی در فینال خواهد داشت اما می‌تواند در یک روز خاص و ویژه اتفاقی تاریخی را رقم بزند. اگر بازیکنان در بهترین حالت روحی، جسمی و فنی قرار داشته باشند پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی در آسیا برسد.
وی عنوان کرد: در شرایط فعلی ایده‌های کادر فنی و به خصوص «یحیی گل‌محمدی» می‌تواند گره گشای پرسپولیس باشد. کادر فنی پرسپولیس قبلاً کیفیت خودش را نشان داده که این ما را به قهرمانی در آسیا امیدوار می‌کند. در مجموع کاش بازی پرسپولیس و ذوب آهن برگزار می‌شد تا نگرانی وجود نداشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: