پایگاه خبری خانه فوتبال:

فصل گذشته وقتی بارسلونا با کیکه ستین در دیدارها ناامیدکننده ظاهر می‌شد، به جز مسی که درخشان‌ترین بازیکن آبی‌اناری‌ها بود 2 ستاره جوان، دل هواداران بارسا را خوش نگه می‌داشت.

یکی از آنها آنسو فاتی بود که با 17 سال سن وقتی پا به زمین گذاشت، نشان داد که چقدر توانایی‌ها بالایی دارد و دیگری «ریکی پوچ»، ستاره ریزنقش و سریع میانه میدان بارسلونا بود.

وقتی کومان هدایت بارسلونا را برعهده گرفت، آنسو فاتی به ستاره اصلی این تیم بدل شد و توانست با پیشی از مسی به مهره برتر این تیم لقب گیرد. البته با مصدومیت سنگین 4 ماهه مواجه شد و به همین دلیل اکنون نمی‌تواند دوباره برای کومان و تیم بدرخشد.

اما ریکی پوچ در همان ابتدا مورد غضب کومان قرار گرفت و از لیست بازیکنان بارسلونا کنار گذاشته شد. این خبر زمانی که منتشر شد، اعتراض شدید و همگانی طرفداران آبی‌اناری‌ها را به دنبال شد و حتی هشتگ «ریکی پوچ بماند» به ترند اصلی کشور اسپانیا نیز لقب گرفت.

ریکی پوچ اما از تیم نرفت و خواست که برای رسیدن به ترکیب بارسلونا مبارزه کند. از این طرف کومان به او بازی نمی‌داد و هر بار می‌خواست در میانه میدان از یکی از جوانان خود استفاده کند، «کارلس آلنیا» به بازی می‌آمد.

اما بازی سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا که بارسلونا با شکست سنگین خانگی مقابل یوونتوس را تجربه کرد، یک نمایش دلپذیر دیگر از «ریکی پوچ» این سوال را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت که چرا کومان از ستاره 21 ساله خود استفاده نمی‌کند.

خود سرمربی بارسلونا نیز پس از شکست مقابل یوونتوس از عملکرد پوچ تعریف و تمجید کرد و طبق گزارش رسانه‌ها شاید امشب او در ترکیب اصلی تیم در برابر لوانته قرار گیرد.

اما ساعتی پیش سایت «ال‌پایس» اسپانیا در خبری از جنجال کومان و ریکی پوچ پیش از آغاز رقابت‌های لالیگا خبر داد.

این رسانه نوشت که پیش از بازی جام خوان‌گامپر که بارسلونا الچه را شکست داد، کومان در رختکن حاضر شد و مقابل تمام بازیکنان ریکی پوچ را یک «آنتن» یا «افشاگر» خطاب کرد.

به عقیده ال‌پایس، کومان تصور می‌کرد که ریکی پوچ به رسانه‌ها گفته است که او در ترکیب بارسا جایی ندارد و همین عامل باعث شد تا عصبانیت مربی دامن جوان 21 ساله بارسا بگیرد.

حالا که این خبر منتشر شده، طرفداران بارسلونا از مربی خود عصبانی شده‌اند و خاطرات والنسیا و اورتون را یادآوری می‌کنند که چطور کومان با بازیکنان خود بدرفتاری کرد.

آیا این مربی به این اتفاقات واکنش نشان می‌دهد یا ریکی پوچ می‌تواند امشب در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گیرد؟

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: