پایگاه خبری خانه فوتبال:

روند تمدید قراردادها در شرایطی است که کادر مدیریتی جدید باشگاه به تازگی مستقر شده، اما ظاهرا این موضوع برایش از اولویت خاصی برخوردار بوده است. چنین نگاهی چندان هم بی‌دلیل و غیرمنتظره نیست.

پرسپولیس در مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی داشت و همین باعث شد برای برخی بازیکنان این تیم مشتری دست به نقد پیدا شود. نمونه بارز این داستان هم شجاع خلیل‌زاده بود که به الریان قطر پیوست و البته بشار رسن هم پیشنهاد بسیار جدی داشت که جدایی او به زحمت تا بعد از فینال آسیا به تعویق افتاد.

به همین دلیل هم حضور پرسپولیس در فینال و قهرمانی احتمالی این تیم می‌توانست سناریوی مشابه را در مورد سایر بازیکنان پیش بیاورد؛ یعنی یا خریدار پر و پا قرص برای آنها پیدا شود، یا دستمزد درخواستی این نفرات بالاتر برود. طبیعتا تمدید قرارداد پیش از فینال آسیا با شرایط آسان‌تر نسبت به بعد از قهرمانی احتمالی امکان‌پذیر است.

بنابراین به‌طور کلی سیاست مدیران پرسپولیس در این مورد قابل‌قبول است، هرچند تجربه نشان داده در مورد تمدید قراردادها باید به مواردی مثل رقم توافقی و نیز آپشن‌ها و بند و تبصره‌های مربوط به جدایی توجه کنیم. در مجموع امیدواریم مدیران باشگاه قراردادهای به صرفه و قرص و محکمی با بازیکنان بسته باشند.

 

منبع: همشهری

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: