پایگاه خبری خانه فوتبال:

روز بعد، نوبت به پرویز مظلومی رسید. سرپرست استقلال در مصاحبه‌ای کنایه‌آمیز گفت می‌خواهند تیمی خاص را قهرمان کنند. کمی بعد هم داریوش شجاعیان گفت تبعیض قائل می‌شوند و منظور او این بود که وزارت ورزش بیشتر به پرسپولیس توجه می کند تا استقلال. فکری، سرمربی آبی‌ها هم به اظهارات خود در این زمینه ادامه داد و گفت مسؤولان استقلالی نظام به کمک آنها بیایند.

پیشکسوتان دو باشگاه هم نظرات مختلفی در این باره دارند ولی در نهایت روی یک مساله به جمع‌بندی می‌رسند؛ این‌که دعوای استقلال و پرسپولیس به ضرر هر دو باشگاه است و یک پوئن برای رقبای آنها به حساب می‌آید. بهنام ابوالقاسم‌‎پور مهاجم اسبق قرمزها می گوید: «به نظر من این دعواها و اختلاف ها سم است. دیدید که آقای فکری یا مظلومی چه اظهاراتی داشتند. من می گویم اگر هر دو تیم تمرکزشان روی فوتبال باشد، قطعا به نفع خودشان و البته فوتبال کشورمان است. این حاشیه‌ها باعث می شود دو باشگاه از اصل خود دور بمانند و بیشتر وارد مسائل غیرفوتبالی شوند.»

مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال هم چنین نظری می دهد: «البته من معتقدم گاهی این تبعیض‌ها وجود دارد ولی به نظر من هر چه اختلاف کمتر باشد، به نفع دو تیم است. تا روزی هم که دو باشگاه خصوصی نشوند این اتفاقات رخ می‌دهد. الان متولی دو باشگاه یکی است و در فوتبال حرفه‌ای این خوب نیست.»

 

جام جم

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: