پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال زنان رایو فمنینو که در واقع همان تیم فوتبال بانوان رایو وایکانو اسپانیاست، در اعتراض به اهدای ساندویچ ژامبون، به عنوان وعده غذایی پس از بازی در برابر لوانته، دست به اعتراض زدند.

در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر بانوان اسپانیا، تیم فوتبال رایو فمنینو در برابر لوانته با نتیجه 5 بر یک تن به شکست داد. باخت سنگینی که به مذاق مدیران این تیم خوش نیامد و آنها پس از بازی با ساندویچ ژامبون از بازیکنان تیمشان پذیرایی کردند.

این وعده غذایی با واکنش شدید بازیکنان تیم بانوان زنان رایو فمنینو مواجه شد. این ساندویچ که تنها شامل چهار برش ضعیف ژامبون و بدون هیچ خوراکی دیگری بود، پس از شکست در برابر لوانته به این بازیکنان داده شد تا آنها در آستانه بازی با رئال سوسیداد دست به اعتصاب بزنند.

بازیکنان تیم زنان رایو فمنینو از اینکه تیم مردان رایو وایکانو وضعیت بهتری نسبت به آنها دارند، خسته شده اند و ادعا می کنند که دستمزد های آنانف به موقع پرداخت نمی شود.

روزنامه نگاری به نام ایراتی ویدال با منتشر کردن عکسی از این ساندویچ ژامبون در صفحه شخصی اش در توئیتر، اعلام کرد که بازیکنان رایو فمنینو دست به اعتصاب زدند و قصد داشتند در برابر رئال سوسیداد به میدان نروند اما در آخرین لحظات در زمین مسابقه حضور پیدا کردند و با نتیجه 2 بر صفر نیز شکست خوردند.

این خبرنگار در کنار عکسی که منتشر کرده است، گفت: آنها ورزشکاران نخبه ای هستند اما نباید با آنها اینگونه رفتار شود. بازیکنان رایو فمینینو از شرایط خود خسته شده اند و به این موضوع فکر می کنند که برای دیدار بعدی خود به سن سباستین سفر نکنند. در آخرین سفر، این ژامبونها شام آنها بود.

این باشگاه ادعا می کند که پزشکان تیم تأییدیه وعده غذایی را صادر کرده اند و این ژامبون ها به عنوان یک وعده غذایی مناسب بعد از مسابقات به بازیکنان تیم رایو فمنینو داده شده است.

با این حال، این باشگاه به دادن وعده های غذایی بهتر به مردان متهم شده است. خوزه آنخل پوزو بازیکن سابق منچسترسیتی و بازیکن فعلی مردان رایو وایکانو نسبت به این وعده غذایی به شدت انتقاد کرد. او گفت: پس از یک بازی، شما باید یک شام خوب بخورید، نه آن ساندویچی که من دیده ام. این شرم آور است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: