پایگاه خبری خانه فوتبال:

گادوین منشا حسابی زیرنظر امیر قلعه‌نویی احیا شده و شاید در گل‌گهر سیرجان در حال پشت سر گذاشتن بهترین فصل فوتبالی‌اش است؛ حتی درخشان‌تر از روزهای معرفی‌اش به فوتبال ایران در لباس پیکان. منشا تا‌کنون 6گل به ثمر رسانده و در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ بیستم قرار دارد. این بازیکن 2 گل هم زده که از سوی داوران آفساید اعلام شده و نیز یک‌بار هم تیمش صاحب ضربه پنالتی شد که قلعه‌نویی به دلایل نامشخص اجازه نداد او پشت آن بایستد.

اگر بازی‌های گل‌گهر را دیده باشید، حتما متوجه شدید که منشا در چه سطحی از آمادگی قرار دارد و چطور به‌راحتی خودش را در موقعیت گل قرار می‌دهد. گل او در این بازی آخر برابر صنعت نفت آبادان واقعاً معرکه بود. درخشش‌های امروز این بازیکن شاید بیشتر از همه، دل پرسپولیسی‌ها را خون می‌کند. او ابتدای لیگ هفدهم به پرسپولیس پیوست و هواداران به‌شدت به درخشش این بازیکن امیدوار بودند. حتی یک‌بار در ورزشگاه آزادی تشویق او که روی نیمکت بود، باعث عصبانیت مهدی طارمی شد. منشأ یک سال‌ونیم در پرسپولیس بازی کرد و نه اینکه در این تیم عملکرد خوبی نداشت، اما سیر فنی‌اش مثبت نبود و خودش هم حاشیه‌هایی پیدا کرد که منجر به جدایی در پنجره بین 2 نیم‌فصل لیگ هجدهم شد. منشا به استقلال رفت و آنجا هم همین حواشی زمینگیرش کرد. بعد او سر از امارات درآورد و یک دوره ناموفق را در عجمان سپری کرد، اما حالا در گل‌گهر در بهترین سطح ممکن ظاهر شده است.

درخشش گادوین مقارن شده با قحطی عجیب در خط حمله پرسپولیس. تصور کنید این بازیکن در فرم فعلی‌اش می‌توانست در فینال لیگ قهرمانان به میدان برود. در این صورت حضور او چقدر مؤثر و دلگرم‌کننده بود..

 

منبع: همشهری

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: