پایگاه خبری خانه فوتبال:

 پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه تیم‌های ایرانی فقط شعار می‌دهند و هیچ کسی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس کمک نکرد؛ دیدار پرسپولیس برابر ذوب‌آهن نباید لغو می‌شد.
اسماعیل حلالی در گفت‌ گو با ایرنا درباره لغو دیدار هفته ششم پرسپولیس و ذوب آهن و تاثیر این موضوع روی عملکرد شاگردان گل محمدی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خیلی امیدوار بودم که به خاطر فینال لیگ قهرمانان بازی با ذوب‌آهن برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد. اگر این بازی برگزار ‌می‌شد پرسپولیس با فرم بهتری به فینال می رفت. برای یک تیم هیچ چیزی مثل بازی رسمی مهم نیست، یک مربی فقط در بازی رسمی می‌تواند نسبت به تیمش آگاهی پیدا کند.
وی ادامه داد: بازی با ذوب‌آهن باید برگزار می‌شد حتی اگر پرسپولیس می‌باخت، شکست در این بازی اصلاً مهم نبود اما مربی می‌توانست شرایط تیمش را به خوبی بسنجد. لغو بازی با نساجی و ذوب‌آهن ضربه بزرگی به پرسپولیس وارد کرد.
پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از دیگر تیم‌های لیگ برتری گفت: متاسفانه هیچکدام از تیم‌ها و باشگاه‌های لیگ برتری به بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نگاه ملی نداشتند. آقایان فقط شعار می‌دهند اما عملاً هیچ حمایتی از پرسپولیس نکردند. وقتی پرسپولیس قهرمان آسیا شود عواید آن حتی به لیگ چهارم ما هم میرسد اما آقایان به این مسائل فکر نکردند. وقتی تیمی از ایران قهرمان آسیا می‌شود نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به ما عوض می‌شود اما دشمنی و خودبینی زیاد باعث شد که هیچکس از پرسپولیس حمایت نکند.
حلالی افزود: پرسپولیس ۴ سال است قهرمان ایران می‌شود و این مسئله خوشایند خیلی‌ها نیست. آقایان به جای اینکه بیایند و از پرسپولیس الگوبرداری کنند و به موفقیت برسند فقط صورت مسئله را پاک می‌کنند. آنها آنقدر کوچک هستند که موفقیت‌های پرسپولیس را زیر سوال می‌برند و مثلاً به وزیر یا چیزهای دیگر ربط می‌دهند.
وی در خصوص شانس پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: در شرایط عادی برای هر بازی شانس‌ها پنجاه-پنجاه است اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داده کمی شانس تیم ما کمتر شده است. متاسفانه ما تیم کامل دور گروهی را هم در اختیار نداریم و از یازده نفر آن تیم ۴ نفر نیستند که این کار را سخت می‌کند، اما روز بازی البته هفته منتهی به بازی می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد.
پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: دو مسئله می‌تواند به پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا کمک کند یکی انگیزه زیاد بازیکنان و دوم باور به اینکه می توانند قهرمان آسیا شوند. اگر این دو مسئله در تیم وجود داشته باشد شک نکنید که پرسپولیس به قهرمانی در آسیا می‌رسد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: