پایگاه خبری خانه فوتبال:

ستاره پرتغالی یوونتوس، گفت: علاقه من فوتبال بازی کردن است اما تماشای مبارزات بوکس یا UFC را به فوتبال ترجیح می‌دهم.
به گزارش ایرنا و به نقل از سایت گل، «کریستیانو رونالدو» دارنده پنج توپ طلا، پنج عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانا اروپا، سه قهرمانی در لیگ جزیره، قهرمانی در جام ملت‌های اروپا، دو قهرمانی در سری‌آ و قهرمانی‌های متعدد در فوتبال اسپانیا است.
این فوق ستاره در مستندی با عنوان "جهان‌های موازی" در گفت و گو با «گنادی گلوکین» ستاره بوکس، گفت: علاقه من فوتبال بازی کردن است اما من تماشای رشته‌های دیگر را در تلویزیون به دیدن فوتبال ترجیح می‌دهم. بین تماشای یک مسابقه فوتبال یا یک بوکس یا مبارزه UFC، من بوکس یا UFC را انتخاب می‌کنم.
وی که پیش از این با «کانر مک‌گریگور» ستاره UFC ملاقات کرده بود، افزود: وقتی که در منچستر یونایتد بودم، با مربی تیم تمرین بوکس می کردم. من فکر می‌کنم تمرین بوکس برای فوتبال مفید است زیرا حواس شما را قوی‌تر کرده و باعث می شود حرکات بهتری یاد بگیرید.

 کریس رونالدو

 کریس رونالدو

رونالدو در حال حاضر ۳۵ سال سن دارد اما هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت در او دیده نمی‌شود. وی در این خصوص، گفت: در ۳۳ سالگی فکر می‌کنید که قدرت پاهای شما در حال ضعیف شدن است. من می‌خواهم در ورزش و فوتبال بمانم. مردم به من نگاه می‌کنند و می‌گویند کریستیانو یک بازیکن باورنکردنی بود اما اکنون کند شده است. من این را نمی‌خواهم. 
وی افزود: شما می‌توانید چیزهای زیادی را در بدن خود تغییر دهید اما مساله این نیست. این موضوع به ذهنیت، انگیزه و تجربه شما بستگی دارد که فکر می‌کنم این پیچیده‌ترین موضوع است. شما می‌توانید در ورزش به بلوغ برسید. به «راجر فدرر» در تنیس نگاه کنید؛ او ۳۷ یا ۳۸ ساله است اما هنوز در اوج است و در بوکس هم فعالیت دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: