پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال فنرباغچه در چارچوب هفته دوازدهم سوپر لیگ ترکیه با نتیجه ای عجیب و دور از انتظار 3 بر صفر مغلوب ینی ملطیه اسپور شد و از رسیدن به صدر جدول بازماند.

اما نکته ای که باعث شد نام فنرباغچه در میان رسانه های خارجی بازتاب داده شود، نه نتیجه این بازی بلکه اتفاقی بود که بر روی سکوهای استادیوم شکری سراج اوغلو، استادیوم خانگی فنرباغچه بود.

مسئولین فنرباغچه با قرار دادن برش های مقوایی از تصویر زوج معروف هوادار این تیم بر روی صندلی های این ورزشگاه، یاد این دو هوادار را گرامی داشتند.

 ممتاز آمکا و ایحسان تیزه دو هوادار معروف فنرباغچه هستند که در سالیان گذشته همواره در بازی های این تیم در استادیوم شکری سراج اوغلو حاضر می شدند و به تشویق تیم محبوب خود می پرداختند.

ممتاز آمکا در سال 2016 از دنیا رفت ولی همسر او ایحسان تیزه در این سالها به تنهایی در استادیوم حضور پیدا می کرد و بازی های فنرباغچه را از نزدیک مشاهده می کرد. در یکی از دیدارهای فنرباغچه نیز توسط بازیکنان این تیم، از این هوادار پا به سن گذاشته تجلیل شد.

با توجه به همه گیر شدن بیماری Covid-19، دیدارهای فنرباغچه در حال حاضر پشت درهای بسته برگزار می شود، و به همین دلیل آنها با قرار دادن عکسی از این زوج بر روی سکوها، به این زوج ادای احترام کردند.

باشگاه فنرباغچه نیز پیش از دیدار آخرشان در سوپر لیگ ترکیه با ارسال پیامی در صفحه رسمی توییتر این باشگاه گفت: عمه احسان و عمو ممتاز فردا مانند هر مسابقه فردا با ما خواهند بود. شما در قلب ما هستید، ما شما را فراموش نمی کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: