پایگاه خبری خانه فوتبال:

 سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: من دعا می‌کنم تا تیم محبوبم امروز ایران را شاد کند و از همه مربیان و بازیکنان این تیم می‌خواهم با تمام وجود به میدان پا بگذارند.
«علی پروین» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به فینال لیگ قهرمانان آسیا که امروز میان تیم‌های پرسپولیس و اولسان کره‌جنوبی برگزار می‌شود، اظهار داشت: نه تنها من بلکه همه مردم ایران دوست دارند قرمزپوشان با پیروزی مقابل نماینده کره جنوبی قهرمان آسیا شوند.
وی افزود: پرسپولیس‌ با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید، آنها رقیبان قدرتمندی را شکست دادند تا به این بازی سرنوشت‌ساز رسیدند.
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: قهرمانی پرسپولیس می‌تواند افتخار بزرگی را برای فوتبال ایران رقم بزند و کسب جام از سوی قرمزپوشان به همه مردم ایران تعلق خواهد داشت.
پروین تصریح کرد: پرسپولیس دو سال پیش در یک قدمی قهرمانی آسیا بود اما نتوانست به این مهم برسد و حالا فرصت خوبی است تا بتواند به آنچه لیاقت و استحقاقش را دارد برسد.
وی تاکید کرد: اولسان به طور حتم از قدرت پرسپولیس با خبر است و می‌داند با چه تیمی پیکار خواهد داشت، آنها می‌دانند روز سختی را مقابل قهرمان پنج دوره لیگ برتر ایران پیش رو خواهند داشت.
اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: دعا می‌کنم تا تیم محبوبم پرسپولیس امروز ایران را شاد کند و از همه مربیان و بازیکنان این تیم می‌خواهم با تمام وجود پا به میدان بگذارند.
تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان کره‌ جنوبی خواهد رفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: