پایگاه خبری خانه فوتبال:

با روندی که او در پیش گرفته بدون شک مدعی اصلی آقای گلی در این فصل از بازی ها است و شاید تعداد گل هایی که او برای تصاحب این عنوان در فصل جاری بازی ها به ثمر می رساند یک رکورد تازه در فوتبال ایران باشد. منشا فصل گذشته هم در گل گهر بازی می کرد و گل هم می زد اما نه به این اندازه. 

بدون شک یکی از دلایل طراوت و شادابی بازی منشا و تعداد گل های زیادی که به ثمر می رساند سبک بازی گل گهر است؛ ارایه بازی تهاجمی و رو به جلو در برابر همه تیم ها. گل گهر تا به این جای کار تنها یک مساوی داشته؛ در 4 بازی پیروز شده و در دو بازی نتیجه را به حریفان داده است. این تیم پیش از برتری 3-1 در برابر شهر خودرو به پیکان و صنعت نفت آبادان با نتیجه مشابه دو بر یک باخت. جالب اینکه در هر دو بازی که با شکست گل گهر همراه بود این تیم حملات متعددی را روی دروازه حریفان تدارک دید که اگر از موقعیت ها بهره می برد دست کم مساوی از زمین بیرون می آمد. 

تاکتیک امیر قلعه نویی علیه فوتبال دفاعی است. او در گل گهر به خوبی نشان داد فوتبال دفاع و ضد حمله و بازی محتاطانه را دوست ندارد و البته این به خاطر هدایت تیم هایی است که در گذشته بر عهده داشت؛ تیم هایی که مدعی قهرمانی بودند و باید رو به جلو بازی می کردند. با اینکه گل گهر این خصوصیت را به خوبی تیم های گذشته ندارد باز هم ارایه بازی تهاجمی را در دستور کار دارد. این بهترین شیوه بازی برای منشا است. به این دلیل که توپ های زیادی به او ختم می شود. 

گل گهر تا به این جای کار با 12 گل زده در 7 بازی عنوان بهترین خط حمله بازی ها را در اختیار دارد. امیر قلعه نویی فصل گذشته در سپاهان بعد از استقلال با 55 گل زده، پرسپولیس با 46 گل زده سومین خط حمله بازی ها را در اختیار داشت. با 39 گل زده. و این طرز تفکری درستی است. به این خاطر که اگر قرار به اتفاق قابل ملاحظه ای برای گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی باشد؛ مثلا کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با ارایه فوتبال تهاجمی به دست خواهد آمد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: