پایگاه خبری خانه فوتبال:

ماریتیمو هفته های خوبی را در لیگ پرتغال سپری نمی کند و امروز در بازی برابر بلننزه این تیم به دنبال کسب سه امتیاز خانگی در مادیرا است تا بتواند حتی به بطور موقت از قعر جدول جدا شود.

امیرعابدزاده دروازه بان ملی پوش ایرانی و یکی از مهره های کلیدی تیمش در این فصل ، در دو هفته گذشته بازی برابر بنفیکا و اس سی فارنس را به دلیل مصدومیتی که داشت از دست داد. ماریتیمو در هر دو بازی برابر حریفانش شکست خورد تا شرایطش بغرنج تر شده و به انتهای جدول رده بندی و رده هجدهم برود. 

عابدزاده در این دو هفته تلاش و تمرینات زیادی انجام داد تا بتواند هرچه سریعتر خودش را به ترکیب اصلی لیتو ویدیگال سرمربی جدید تیم برساند. براساس آنچه رسانه های پرتغالی اعلام کرده اند امیرعابدزاده امروز بار دیگر در ترکیب اصلی ماریتیمو حضور پیدا می کند تا هشتمین بازی اش را برای ماریتیمو انجام بدهد.

امیر در این فصل تنها یک کلین شیت داشته اما بارها به عنوان بهترین بازیکن ماریتیمو و حتی بهترین بازیکن زمین انتخاب شده هرچند ماریتیمو بعد از نتایج نسبتا خوب ابتدایی در مسیر نتیجه نگرفتن قرار گرفت و از رتبه های بالای جدول به سمت قعر سقوط کرد.

ماریتیمو با کسب سه امتیاز بازی خانگی امروز برابر بلننزه می تواند تا رتبه های میانی جدول لیگ پرتغال بالا بیاید. موضوعی که با توجه به حضور امیرعابدزاده درون دروازه بستگی زیادی می تواند به عملکرد این دروازه بان ملی پوش ایرانی داشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: