پایگاه خبری خانه فوتبال:

هافبک عراقی پرسپولیس بعد از باخت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت:ما در این این بازی تلاش کردیم تا اولین قهرمانی تاریخ باشگاه پرسپولیس در آسیا را رقم بزنیم ولی این اتفاق رخ نداد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز(شنبه) در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از قهرمانی آسیا بازماند.
 بشار رسن بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در ابتدا باید به تیم اولسان به خاطر قهرمانی تبریک بگویم. ما در این این بازی تلاش کردیم تا اولین قهرمانی تاریخ باشگاه پرسپولیس در آسیا را رقم بزنیم ولی این اتفاق رخ نداد. رقیب در این بازی هر دو گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و ما بازی خوبی انجام دادیم ولی نتیجه مورد نظر را نتوانستیم کسب کنیم.
وی افزود: باید از فدراسیون قطر به خاطر میزبانی عالی از این رقابت ها  در شرایط کرونایی تشکر می کنم. در این شرایط هیچ کشوری نمی توانست میزبانی کند ولی قطر به نحو احسن این کار را انجام داد.
رسن در پایان در پاسخ سوال خبرنگار الکاس درباره اینکه به تهران سفر می کند یا در قطر میماند گفت: ان شا الله در قطر می مانم.

مربی پرسپولیس جدایی بشار رسن را تایید کرد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس جدایی هافبک عراقی این تیم را از جمع سرخ پوشان تایید کرد.
 پس از پایان دیدار پرسپولیس و اولسان کره جنوبی مباحثی درباره خداحافظی بشار رسن از جمع سرخ پوشان مطرح شد و این بازیکن عراقی هم بلافاصله پس از پایان دیدار اعلام کرد در قطر می‌ماند.حمید مطهری، مربی تیم پرسپولیس در گفت و گویی تلویزیونی اعلام کرد هافبک عراقی از این تیم جدا شده و البته نسبت به این موضوع انتقادهایی را نسبت به مدیریت سابق باشگاه مطرح کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: