پایگاه خبری خانه فوتبال:

در جریان پیروزی 2-1 بایرن مونیخ مقابل لورکوزن به میدان فرستادن لروی سانه از سوی هانسی فلیک و سپس دوباره بیرون کشیدن او از زمین خبرساز شد. سرمربی بایرن در پایان بازی درباره این تصمیم خود توضیح داد و گفت چاره ای به جز بیرون کشیدن سانه نداشته.

درحالیکه بایرن مونیخ با دو گل ستاره بزرگش لواندوفسکی موفق شد لورکوزن را 2-1 از پیش رو برداشته و به صدر جدول بوندس لیگا برسد هانسی فلیک در جریان این بازی 36 دقیقه بعد از به میدان فرستادن سانه او را دوباره از زمین بیرون کشید. سانه در دقیقه 32 به جای کینگزلی کومان وارد زمین شد. بایرن در آن زمان 1-0 از حریف عقب بود. فلیک در نیمه دوم از شرایط تیمش راضی نبود و جاشیوا کیمیش و جمال موسیالا را به میدان فرستاد. تولیسو جای خود را به کیمش داد و سانه که به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود بیرون آمد تا موسیالای 17ساله جانشین او شد.

فلیک در پایان بازی گفت: " ما وقتی تعویض می کنیم باید در این تعویضها منطق داشته باشیم. در نیمه دوم دیدید که توماس مولر را نمی شد تعویض کرد. سرژ گنابری هم در نیمه دوم بهتر بازی کرد و برای همین بود که من لروی سانه را بیرون کشیدم. ما مجبور بودیم دست به این کار بزنیم چون گزینه دیگری نداشتیم".

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: