پایگاه خبری خانه فوتبال:

البته گل العربی روی ارسال ترابی و تأثیر مهرداد محمدی به ثمر رسید اما همین دو اثر هم نتوانست رضایت هواداران و مدیران سابق باشگاه العربی را برآورده کند. ناصر الهتمی، مدیر سابق باشگاه العربی در انتقاد از عملکرد بازیکنان خارجی این تیم گفت: «به نظرم باید بازیکنان خارجی تیم تغییر کنند. بیشتر بازیکنان خارجی تیم توان ۹۰ دقیقه بازی کردن را ندارند. به نظرم بازیکنان داخلی بهتر از آنها بازی می‌کنند و تلاش بیشتری در میدان دارند. بازیکنان داخلی فشار بیشتری به حریف می‌آورند و بیشتر می‌جنگند. به عنوان نمونه بازیکنی مانند سوریا با وجود سن بالا بسیار تلاش می‌کند.

به نظرم بازیکنان خارجی در سطح تیم نیستند و باید مدیریت آنها را تغییر بدهد.» مهرداد محمدی و مهدی ترابی دو بازیکن خارجی العربی هستند. محمدی توانسته تاکنون سه گل برای تیمش به ثمر برساند و بهترین گلزن العربی در لیگ ستارگان قطر باشد. این بازیکن با مصدومیت شدید و دوری یکماهه از میادین مواجه شد اما حالا یکی دو هفته‌ای است که برگشته و برای تیمش به میدان می‌رود.

ترابی اما نتوانسته عملکرد خوبی در العربی داشته باشد و تاکنون موفق به گلزنی نشده است. او بارها در العربی مصدوم شده و در هیچ بازی‌ای به صورت ۹۰ دقیقه بازی نکرده است. به نظر می‌رسد تیغ انتقادها به سمت ترابی است، چرا که پیش از این هم هواداران در صفحات مجازی به انتقاد از این بازیکن پرداختند و خواستار فسخ قرارداد فوری او شدند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: