پایگاه خبری خانه فوتبال:

در آپشن قرارداد شیخ آمده بود که به ازای هر گل باید ۱۰ هزار دلار بگیرد! احتمالاً مدیران سابق استقلال چنین آپشنی را گذاشته بودند که انگیزه‌های شیخ را بالا ببرند که البته در نهایت او آقای گل شد اما ۱۰ هزار دلار برای هر گل هم خیلی زیاد است و قاعدتاً دیاباته بابت ۱۵ گلی که پارسال در لیگ برتر زد باید ۱۵۰ هزار دلار جدا از قراردادش گرفته باشد و تازه شاید یک مبلغی هم جداگانه بابت آقای گلی گرفته باشد!

این مسئله موجبات دلخوری پنهان سایر مهاجمان استقلال را هم در پی داشت به همین دلیل فرهاد مجیدی تصمیم گرفت به ازای هر گلی که مهدی قایدی می‌زند، ۲۵ میلیون تومان از جیب خودش به او بدهد و به ازای هر پاس گل هم حدود ۱۵ میلیون تومان! فرهاد یک روز قایدی را به اتاقش صدا زد و گفت اگر گل بزنی یا پاس گل بدهی چنین رقم‌هایی را به عنوان پاداش به تو می‌دهم. جالب اینکه بعد از این اتفاق ناگهان مهدی قایدی متحول شد و گل‌های زیادی زد و پاس گل‌های زیادی داد. در واقع با این آپشن‌ها هر دو مهاجم اصلی کلی پول گرفتند و البته کلی هم با انگیزه‌تر شدند. به طوری که دیاباته آقای گل شد و مهدی قایدی بیشترین پاس‌ها را داد و در نهایت استقلال صاحب بهترین خط حمله لیگ برتر شد.

امسال اما شاید خبری از پاداش‌ها نیست که قایدی افت کرده و دیاباته هم که مصدوم است. البته باید مفاد قرارداد جدید مالی شیخ را دید ولی هر گلی که زوج خط حمله استقلال می‌زدند، کلی برای باشگاه و فرهاد مجیدی آب می‌خورد.

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: