پایگاه خبری خانه فوتبال:

وضعیت داوید آلابا ستاره خط دفاعی بایرن مونیخ مبهم به نظر می رسد چرا که او در سال آخر قرارداد خود با بایرن مونیخ قرار دارد ولی او از مدتی پیش با مدیران باشگاه رابطه ای پرتنش داشته و مذاکرات برای تمدید قراردادش به بن بست رسیده است.

روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد درحالیکه پیش از این از باشگاه رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی آلابا یاد می شد ولی دو باشگاه انگلیسی منچسترسیتی و منچستریونایتد ظاهراً زودتر دست به کار شده و با برقراری تماس با پینی زاهاوی ایجنت آلابا تلاش خود برای جذب او را از هم اکنون آغاز کرده اند.

آ اس می‌گوید رئال مادرید که به آلابا علاقه دارد فعلاً تلاش برای جذب او را شروع نکرده چرا که از شرایط مدافع و کاپیتانش سرخیو راموس و وضعیت آینده او مطمئن نیست. رئال قصد دارد آلابا را به عنوان جانشین بلندمدت راموس به خدمت بگیرد.

این روزنامه می‌گوید این سه باشگاه تنها کسانی نیستند که به جذب آلابا علاقه نشان می‌دهند و از مدتی پیش از بارسلونا و پاری سن ژرمن و چلسی هم به عنوان مقاصد احتمالی ستاره اتریشی نام برده شده است. اما تا این لحظه تنها باشگاه هایی که رسماً فرایند جذب آلابا را با برقراری تماس با ایجنت او آغاز کرده اند دو باشگاه شهر منچستر هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: