پایگاه خبری خانه فوتبال:

رحمان رضایی در خصوص ادعای شب گذشته ابراهیم شکوری در برنامه فوتبال برتر که مدعی شده بود ذوب آهن در خصوص پروتکل‌های بهداشتی دچار تخلف شده و باید بازی به سود پرسپولیس ۳-۰ شود، می گوید؛ «من برنامه فوتبال برتر را شب گذشته ندیدم و خبر نداشتم که چنین صحبت‌هایی مطرح شده است. حرف زیاد است و هرکسی هر حرفی دلش می‌خواهد می‌زند ولی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بر اساس ضوابط و قوانین عمل می‌کنند و توجهی به صحبت این و آن ندارند. ما با حدود ۲۰ کرونایی به مصاف شهر خودرو رفتیم و هرچه اصرار کردیم بازی لغو شود این اتفاق نیفتاد ولی بازی با پرسپولیس در حالی لغو شد که ما آماده بازی بودیم و به تهران سفر کرده بودیم و همه مراحل برگزاری بازی انجام شده بود ولی نمی‌دانم چرا بازی لغو شد و جالب است که الان می‌گویند باید بازی ۳-۰ شود. به نظرم نباید به هر حرفی توجه کرد.»

توضیحات رضایی درباره شرایط فعلی ذوب آهن که بسیار هم گلایه آمیز است؛ «شرایط تیم ما خوب است و در بازی مقابل استقلال هم مثل همیشه بازهم شاهد اشتباهات داوری بودیم و دو پنالتی ما گرفته نشد. عجیب تر از این اتفاقات برای من سکوت عوامل باشگاه و شخص مدیرعامل است که ظاهراً متوجه نیست چه اتفاقی دارد می افتد و چه بلایی سر ذوب آهن آمده است و در این اوضاع نه تنها خودش صحبتی نمی‌کند بلکه بقیه را هم ممنوع المصاحبه می‌کند و به بازیکنان می‌گوید حق ندارید صحبت کنید. من به بازیکنان گفتم با مسئولیت خودم مصاحبه کنند و باید نسبت به چنین شرایطی اعتراض شود. وقتی مدیرعامل باشگاه در چنین شرایطی سکوت می‌کند در حق تیم و بازیکنان و حتی کارگران کارخانه ظلم می‌کند و واقعاً دلیل این سکوت را نمی‌دانم و مانده‌ام که دیگر چه بلایی باید به سر تیم بیاید تا ایشان سکوتش را بشکند و صحبت کند؟ نه خودش صحبت می‌کند و نه اجازه می‌دهد دیگران حرفی بزنند.»

این هم حرف آخر سرمربی ذوب آهن؛ «جایگاه ما در جدول متناسب با عملکردمان نیست و ما الان باید صدر جدول یا نهایتاً یکی از ۳ تیم بالای جدول باشیم. مطمئن باشید من و بازیکنانم انقدر می‌حنگیم تا ذوب آهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم و بابت رتبه جدول نگرانی نداریم. نگرانی من همان مسائلی است که گفتم و اینکه نمی‌دانم چه زمانی قرار است سوت های اشتباه داوری دست از سر ما بردارد و مدیران باشگاه هم به خودشان بیایند و اعتراض کنند.»

منبع: ایلنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: