پایگاه خبری خانه فوتبال:

نماینده مالک باشگاه تراکتور در واکنش به صحبتهای علیرضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر و اینکه تراکتور یک باشگاه مالک محور است، به نکته قابل توجهی اشاره کرد و گفت: وقتی مالک می‌بیند دغدغه شما از فردای عقد قرارداد، افتتاح رستوران در تبریز است و با بازیکن یک میلیاردی، چهار میلیارد قرارداد می‌بندید، چرا نباید دغدغه داشته باشد.

بهداد بیات اسمی از آن بازیکن نیاورده اما در بین خریدهای تراکتور در دوران منصوریان، سه بازیکن وجود دارند که قراردادشان با این باشگاه، 4 میلیارد تومان است.

نفر اول، سعید واسعی است که قراردادش با تراکتور برای فصل اول، 3.9 میلیارد تومان است و برای فصل دوم در حدود 5.4 میلیارد تومان.

دیگر بازیکنی که با تراکتور قراردادی 4 میلیاردی داشته، حمید بوحمدان است که گویا قراردادش با این باشگاه برای یک فصل 4.7 میلیارد تومان بوده است.

هادی محمدی هم با قراردادی 2 ساله و به ارزش 8 میلیارد تومان به تراکتور پیوسته و وفا هخامنش هم اگر چه قراردادی 4.9 میلیاردی با تراکتور بسته اما قرارداد او 2 ساله است و حالا باید دید کدام یک از این بازیکنان سوژه اختلاف منصوریان و باشگاه تراکتور هستند.

به این نکته هم اشاره کنیم که رقم قرارداد این بازیکنانی که نام بردیم بر اساس توئیتی است که یک فعال رسانه‌ای منتشر کرد و باشگاه تراکتور هم این ارقام را تکذیب نکرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: