پایگاه خبری خانه فوتبال:

سایت روسی در تحلیلی، آزمون را یکی از بهترین خارجی‌های لیگ روسیه دانست و از احتمال پیشنهاد در تابستان 2021 برای خرید ستاره ایرانی توسط باشگاه‌های اروپایی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، یک سایت روسی به تحلیل بهترین لژیونر‌های لیگ روسیه پیش از آغاز سال 2021 پرداخت و آزمون را یکی از برترین خارجی‌های لیگ روسیه دانست.
سایت sportbox نوشت که آزمون به اضافه بازیکنی از زسکا و ملی‌پوش کروات در جمع بهترین‌ لژیونرهای خارجی لیگ روسیه هستند و نمایش‌های درخشانی را در نیم فصل اول به ثبت رساندند.

سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی در 15 بازی در فصل 2020-2021 توانست برای زنیت 11 گل بزند و 5 بار نیز گلسازی کند. sportbox در خصوص ستاره ایرانی نوشت که آزمون به همراه آرتم دزوبا، مثل سال گذشته تاثیرگذارترین زوج‌های تهاجمی هستند. سردار نه تنها سرعت درخششش کم نشد بلکه توانسته در صدر گلزنان لیگ قرار گیرد.

رسانه روسی نوشت که زنیت به بازیکن ایرانی خود بسیار وابسته است و به نظر می‌رسد قیمت این بازیکن در بهار 2021 زیادتر هم خواهد شد. سایت روسی مدعی شد که در تابستان و پنجره نقل و انتقالاتی، آزمون پیشنهادهایی از لیگ‌های مختلف بدست خواهد آورد.

 ستاره ایرانی به دلیل بیماری چند هفته‌ای را نتوانست در میدان حضور پیدا کند ولی وقتی دوباره به ترکیب زنیت بازگشت توانست درخشان ظاهر شود و در مسابقه با ارال هت‌تریک کند.

سایت sportbox در ادامه از نیکولا ولاسیچ، بازیکن زسکامسکو، کریستین نوبوا(سوچی)، موریلو (لوکوموتیو) و دوگلاس سانتوس (زنیت) نیز صحبت کرد و آنها را بهترین بازیکنان خارجی در نیم فصل اول لیگ روسیه دانست.

ترکیب منتخب لژیونرهای لیگ روسیه در نیم فصل اول 2020-2021 به شرح زیر است:

y9qOzp2ss5Gq

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: