پایگاه خبری خانه فوتبال:

۲۵ دسامبر یا همان کریسمس برای بازیکنان فوتبال در اروپا روزی بود که به همه‌چیز فکر کردند به‌جز فوتبال. بهترین فرصت برای حضور در کنار خانواده و آشنایان همین تعطیلات کریسمس منتهی به سال نو میلادی است. معمولاً در سبک زندگی حرفه‌ای یک فوتبالیست تاپ شاغل در قاره سبز کم پیش می‌آید که کنار خانواده‌اش باشد، بنابراین کریسمس بهانه‌ای برای سفر و زندگی کنار خانواده است. 

مسی در آرژانتین

قطعاً هیچ بازیکنی به اندازه مسی از اتمام سال ۲۰۲۰ خوشحال نخواهد شد. سالی که اگرچه لیونل مسی رکورد پله را شکست و به تنها بازیکنی تبدیل شد که بیشترین گل را برای یک تیم در تاریخ فوتبال به‌ثمر می‌رساند اما سختی‌های زیادی را هم متحمل شد. شب تلخ شکست پرگل مقابل بایرن و عدم صدور رضایتنامه‌اش توسط بارتومئو باعث شد ۲۰۲۰ برایش دشوار سپری شود. لئو شب کریسمس را در کنار خانواده‌اش گذراند و برای تعطیلات سال نو میلادی با هواپیمای شخصی خود به آرژانتین سفر کرد تا کریسمسی تمام‌خانوادگی در زادگاهش داشته باشد. مراسم کریسمس برای مسی و خانواده با تم لباس‌های قرمز رنگ همراه بود. 

111838

کریسمس لیونل مسی و خانواده

کریس در امارات

رونالدو هم تابستان مثل مسی کمی ‌ساز جدایی کوک کرد اما با رضایت در یووه ماند. مقصد کریستیانو رونالدو و جورجینا به همراه فرزندان‌شان در شب کریسمس سفر به حاشیه خلیج فارس بود. ظاهراً کریس و خانواده تعطیلات کریسمس امسال را به انتخاب خود به امارات رفته‌اند تا بدون هیاهو از زندگی و تعطیلات خود لذت ببرند. رونالدو هم مثل مسی لباس مخصوص کریسمس را به تن خود و خانواده‌اش داشت که از طرح دو درخت به شکل شاخ روی سرش استفاده شده بود. پیام اینستاگرامی رونالدو به مناسبت کریسمس هم این بود: «کریسمس شادی را برای شما آرزو می‌کنم. پر از عشق، سلامتی و خوشبختی.» برای کریس رونالدو سال ۲۰۲۱ شاید با رکورد آقای گلی ملی و قهرمانی در لیگ قهرمانان همراه با یوونتوس تزئین شود. 

xTGkSnFDWmSb

کریسمس کریستیانو رونالدو و خانواده

ایکاردی و خانواده در دهکده

مائورو ایکاردی و همسرش وندا نارا که زوج هزینه‌کن و لاکچری در اینستاگرام محسوب می‌شوند، کریسمس را به همراه فرزندان‌شان والنتینو، کونستانتینو، بندیکتو، فرانچسکو و ایزابل گذراندند. آنها برای فرار از شلوغی شهر به دهکده‌ای آرام و امن رفتند. البته بازار لاکچری بازی‌های این زوج فراهم بود چراکه مائورو برای وندا یک کادوی ویژه از برند هرمس را در نظر گرفت. این زوج سال گذشته در یکی از جزایر شیک فالکلند به نام جزیره باجلیونی کریسمس را سپری کردند اما این‌بار سوارکاری تفریح اصلی‌شان بود. 

NBlqqqgE3fMh

کریسمس مائورو ایکاردی و همسرش واندا نارا

جمع خانوادگی نیمار

نیمار بالاخره توانست خانواده‌اش را تمام و کمال دورهم جمع کند. او که این روزها به خاطر روابط اینستاگرامی‌اش با چهره‌های مطرح حسابی مشغول است، برای کریسمس پدرش را به خانه دعوت کرد تا در کنار مادر و خواهرش جمعی خانوادگی را داشته باشند. مادر نیمار اخیراً با پسری از خودش کوچکتر ازدواج کرده بود که پس از مطلع شدن از ارتباطات او با جنس موافق تصمیم گرفت خیلی زود رابطه‌اش را تمام کند. 

SUlNSMoyX72y

کریسمس نیمار و خانواده

انگلیس بیدار است

در شرایطی که همه لیگ‌های اروپایی تعطیل است اما انگلیسی‌ها بازی‌های‌شان را بدون وقفه با فاصله زمانی کم برگزار می‌کنند. بازیکنانی که در جزیره هستند فرصتی برای حضور کنار خانواده خود ندارد و فوتبال همچنان در اولویت‌شان است. 

همراه با رژیم غذایی

برای یک فوتبالیست همواره رژیم غذایی و فیت بودن اهمیت دارد. به هیچ عنوان بازیکنان حرفه‌ای در غذا و نوشیدنی‌های کریسمسی خود زیاده‌روی نمی‌کنند و همچنان از رژیم غذایی معمولی خود در طول هفته پیروی می‌کنند. دقیقاً فرق یک بازیکن حرفه‌ای با بازیکن معمولی در همین مواقع مشخص می‌شود. 

 

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: