پایگاه خبری خانه فوتبال:

جلد امروز روزنامه‌های بارسایی‌ به یک موضوع منعطف شده و آن هم خرید «اریک گارسیا» است.

چیزی که مشخص است، این بوده که مدافع 19 ساله پپ گواردیولا، فصل آینده پیراهن بارسا را بر تن می‌کند ولی اکنون سران باشگاه آبی‌اناری‌ها می‌خواهد با پرداخت مبلغی این بازیکن را زمستان خریداری کنند تا بتواند در ترکیب کنونی کومان بازی کند.

پیشنهاد گذشته بارسا به سیتی مبلغ 10+5+3 در سه قسط بوده ولی منچسترسیتی راضی به انجام این معامله نیست. از طرفی موضوع اقتصادی باشگاه بارسلونا به قدری آشفته‌ است که نمی‌تواند پول زیادی در زمستان خرج کند و می‌خواهد با قسط بندی، ستاره 19 ساله را به اسپانیا آورد.

در خط دفاعی، پیکه مصدوم شده و بازگشتش هنوز مشخص نیست و از طرف دیگر اومتیتی خود را آماده نشان نداده است. در بازی‌های گذشته اسکار مینگوئزا پراشتباه بود و با حضور لنگله و آراخو، لزوم خرید یک مدافع وسط بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

روز گذشته روزنامه‌های بارسایی از اولویت باشگاه برای خرید مدافع وسط نوشتند و ادعا کردند که جذب «ممفیس دپای» برای خط حمله به تعویق افتاده است.

ستاره هلندی بارسلونا که از ابتدای ورود کومان به گزینه اصلی این مربی بدل شده بود، این فصل در لیون خوب کار نکرده و با توجه به درخشش مارتین بریث‌ویت در خط حمله، انتقال ممفیس دپای در هاله از ابهام است.

موندو در گزارش خود نوشت که جورجینیو واینالدوم همچنان در گزینه‌های خرید کومان است و بارسلونا می‌خواهد در صورت عدم تمدید این بازیکن با لیورپول، واینالدوم را به بارسلونا آورد.

موضوع لیونل مسی نیز همچنان مشخص نیست و باید دید پس از انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در 5 بهمن چه اتفاقی برای فوق ستاره آبی‌اناری‌ها رخ می‌دهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: