پایگاه خبری خانه فوتبال:

با اصرار مسئولان این باشگاه بازی با ذوب‌آهن ۲۴ ساعت به تأخیر افتاد و به جای چهارشنبه، پنج‌شنبه برگزار می‌شود. پرسپولیس ۵ روز بعد از این بازی به مصاف سپاهان می‌رود که باز هم در تهران است و سرانجام ۲۲ دی دربی انجام می‌شود.

ذوب‌آهن تا امروز در لیگ بیستم هیچ بردی نداشته ولی خب برای بازی با پرسپولیس خیلی انگیزه دارد. نساجی هم ۲ بازی قبلی خود را باخته بود اما یقه پرسپولیس را در قائمشهر گرفت پس طبعاً گل‌محمدی باهوش‌تر از این است که تیم سابقش را دست‌کم بگیرد. به خصوص در روزهایی که به دربی نزدیک می‌شویم و بازی با سپاهان هم حساسیت‌های خاص خود را دارد.

هر سه، چهار بازی آینده پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود که همین موضوع فاکتور مثبتی برای شاگردان گل‌محمدی است ولی آنها می‌دانند که کار راحتی پیش ‌رو ندارند. بازی با سپاهان با توجه به اتفاقات بازی برگشت فصل گذشته و حاضر نشدن سپاهان در میدان! حساس‌تر از همیشه است و شاگردان نویدکیا همین حالا هم یک مدعی هستند. در مورد بازی با استقلال هم که نیازی به توضیح نیست و مسلماً گل‌محمدی و پرسپولیسی‌ها می‌خواهند انتقام شکست در جام حذفی را از رقیب دیرینه و اصلی خود بگیرند. یحیی می‌داند که تیم بازنده دربی وارد حاشیه می‌شود و بیرون آمدن از این حاشیه کار ساده‌ای نیست. شاید اگر او در سه بازی آینده دو برد و یک مساوی هم بگیرد، پرسپولیس صدرنشین شود. این‌طوری مدعیانی چون سپاهان و استقلال را هم کنار زده و در واقع به اهداف از پیش‌تعیین شده خود می‌رسد.

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: