پایگاه خبری خانه فوتبال:

سعید جلیلی در این نشست اظهار کرد: از دهه هشتاد تاکنون مسئله واگذاری باشگاه‌های ورزشی در کشور مطرح است اما هنوز به نتیجه نرسیده است. طبیعی است که نگاه‌های متفاوتی در این زمینه وجود دارد اما در نهایت کشور باید در این رابطه به تصمیم صحیح برسد و آن تصمیم را به خوبی اجرا کند.

وی شبیه‌سازی اجرای الگوهای پیشنهادی در نحوه واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال را گام اول برای مشورت به حاکمیت جهت رسیدن به شرایط مطلوب برشمرد و تصریح کرد: با شبیه سازی مدل‌های پیشنهادی در چنین جلساتی، می‌توان به ابعاد آنها پی برد و به تصمیم قاطع رسید.

رییس دولت سایه افزود: بررسی مدل‌ها در چگونگی واگذاری‌ها به همراه نقاط قوت و ضعف هریک از آنها، قدم اولی است که می‌تواند پیش‌روی تصمیم‌گیران این موضوع قرار گیرد. در این بررسی باید به ابعاد مختلف اجرایی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز پرداخته شود.

در این نشست غلامحسین حسینی‌نیا رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران،سید محمدکاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه فوتبال استقلال ، ماشاءالله عظیمی نایب رئیس اتاق تعاون ایران و  عضو شورایعالی بورس، رضا محمدکاظمی استاد دانشگاه تهران، پندار توفیقی قائم مقام سابق باشگاه استقلال، مهدی حاجی وند محقق و کارشناس حوزه خصوصی سازی و خاتونی کارشناس حوزه جامعه شناسی ورزشی نظرات خود را بیان کردند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: