پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از پیشکسوتانی که رسانه ها برای مصاحبه با او در خصوص مسائل استقلال سراغش می روند بهتاش فریبا است. بازیکن اسبق استقلال در رابطه وضعیت محمود فکری و استقلال در رقابت های لیگ برتر به نکته های زیر اشاره کرد؛

*گل گهر رقیب سرسخت و صدرنشین جدول است و جزو اولین تیم‌هایی است که کارش را آغاز کرد و 45 روز آماده‌سازی داشت. معمولا تیم‌های قلعه‌نویی هفته‌های اول به خاطر فشار بدنسازی خوب کار نمی‌کنند، اما امسال آنها خوب نتیجه گرفته و فراموش نکنید استقلال باید با صدرنشین  جدول بازی کند.

* با صحبت‌های محمود فکری کاملا موافق هستم، چون او زمان کافی برای آماده سازی در اختیار نداشته است. اهل فن و فوتبالی‌ها این موضوع را می‌فهمند. بارها و بارها در مصاحبه‌هایم اشاره کرده‌ام که استقلال زیبا بازی نمی‌کند و این نظر ما هم هست. ولی شما تصور کنید استقلال در این هفته‌ها خوب بازی نمی‌کرد و امتیاز هم نمی‌گرفت. یا فرض کنید استقلال خوب بازی می‌کرد و امتیازات الان را نداشت. صفحات مجازی همیشه مخالف هستند و اگر شما بگویید الان روز است، آنها می‌گویند شب است. اگر فکری مصاحبه‌ای کند که منطق نداشته باشد باید آن را گفت، اما من از شما سؤال می‌کنم از روزی که فکری هدایت استقلال را برعهده گرفته، در کدام هفته تمام نفراتش را در اختیار داشته است؟

*استقلال به جهت امتیازگیری نسبت به 5-4 سال قبل بهتر کار کرده اما واقعا نفراتش را در اختیار نداشته که زیبا بازی کند. یک نکته دیگر این است که ما در فوتبال ایران بازیکن خلاق کم داریم که منجر به بازی زیبا شود. مگر تیم استقلال به جز قائدی بازیکن خلاق دارد که زیبا بازی کند؟ مهدی قائدی در تیم ما و در پرسپولیس کمی بشار رسن این کار را انجام می‌دادند. بعد از پایان فوتبال علی کریمی (پرسپولیس) و مجید نامجومطلق بازیکن خلاق در فوتبال ایران دیگر پیدا نشده است. زمانی که ما بازی می‌کردیم، تاکتیک فقط 10 درصد اثر داشت و نفراتی مثل چنگیز و نعلچگر با خلاقیت فردی باعث پیروزی تیم می‌شدند، اما الان به جز یکی دو مورد که نام بردم بازیکن خلاق نداریم.

منبع: فارس

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: