پایگاه خبری خانه فوتبال:

هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود.  آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ در ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود. کارت آزمون استخدامی از دوشنبه ۸ دی ماه منتشر می‌شود. آزمون استخدامی بخش اجرایی کشور امسال 45 هزار دانشجو معلم پذیرا است.آخرین خبرهای مربوط به آزمون استخدامی را در سایت خبرآزاد بخوانید.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی برای ۲۴۰ شغل در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه همچنین در ۱۸۹ شهر و ۲ هزار و ۷۳۰ حوزه برگزار می‌شود.

ظرفیت پذیرش در این آزمون ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر است و ۵۶۲ هزار و ۶۷۶ نفر برای استخدام در دستگاه‌ها ثبت نام کرده‌اند.

فرآیند توزیع کارت نیز از امروز هشتم دی ماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و تا روز پنج شنبه ادامه دارد.

در روز پنج شنبه ۱۱ دی ماه ۲۹۷ هزار و ۹۶ نفر و در روز جمعه ۱۲ دی ماه ۲۶۵ هزار و ۵۸۰ نفر در این آزمون شرکت می‌کنند؛ داوطلبانی که وضعیت بومی بودن خود را در بازه زمانی ۲۹ مهرماه تا دوم آبان ماه اعلام نکرده‌اند در زمان دریافت کارت می‌توانند ویرایش کنند.

آزمون+استخدام

رعایت پروتکل‌های بهداشتی

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برای حوزه‌های برگزاری آزمون، دستورالعمل بهداشتی و ضوابط برگزاری آزمون ارسال شده و حوزه‌ها توجیه شده‌اند. همچنین ناظران بهداشت از سوی وزارت بهداشت قبل، هنگام و بعد از برگزاری آزمون جهت رعایت موارد بهداشتی نظارت خواهند کرد.

پیش‌بینی‌های لازم برای ورودی حوزه اصلی جهت ورود داوطلبان با فاصله فیزیکی انجام شده و چینش صندلی‌ها با فاصله ۱.۵ متر است.

سیستم تهویه هوای فضای برگزاری و کنترل گرمایش سالن‌ها و کلاس‌ها هم کنترل می‌شود. علاوه بر این، در مبادی ورودی و پنجره هایی که برای تهویه هوای سالن یا کلاس لازم است دقایقی در جلسه آزمون باز می‌شود، چینش صندلی هم پیش‌بینی شده است.

این سازمان همچنین محل جداگانه در حد کلاس برای داوطلبانی که دارای شرایط سرماخوردگی و یا علایم مشکوک هستند، در نظر گرفته است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: