پایگاه خبری خانه فوتبال:

گردانندگان بخش رسانه ای کنفدراسیون فوتبال دقیقا وسط خال زده اند؛ انگار یک مفسر یا تحلیل گر سرشناس به آنها گفته هر چقدر بیشتر در فضای مجازی با ایرانی ها معاشرت کنید، کلیک و کامنت مثل نقل و نبات روی سرتان  می ریزد!

به این ترتیب، نظرسنجی ها در مدل های مختلف در بخش های رسانه ای AFC کار می شود و منهای بالا رفتن بازدید سایت این ارگان رسمی فوتبال آسیا، صفحات مجازی کنفدراسیون «فالوئر» هم جذب می کنند.

برای AFC این روزها هیچ چیز جذاب تر از نظرسنجی پرهوادارترین باشگاه‌های آسیا نیست؛ تردید نداریم زور هیچ کدام از کاربران فضای مجازی در آسیا به ایرانی ها نمی رسد (فارغ از اینکه کدام تیم در این نظرسنجی حائز اکثریت آراء می شود) ما باز هم رتبه اول را کسب می کنیم.

این سطح از ذکاوت و هوش در بخش رسانه ای AFC اما حتی در ترتیب دادن یک گزارش لایو فوتبال با عادل فردوسی پور به میزان قابل توجه، فالوئر برای صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام جذب می کند و همین نکته نشان می دهد اگر AFC در هیچ کجا به فکر منافع فوتبال ایران نیست، لااقل در بخش فضای مجازی، به خوبی تشخیص داده نقطه ضعف ما ایرانی ها کجاست؟!

از وقتی اینستاگرام به عنوان یک اپلیکیشن فراگیر در کشور ما مد شد، مفهوم بسیاری چیزها عوض شد؛ حالا دیگر نمی توانیم به روزهای قبل از ظهور اینستاگرام فکر کنیم؛ چرا که این روزها اگر هر دوست عزیزی با انتشار یک عکس یا متن کپی شده ای از هر کجا در این فضا ابراز وجود نکند، آن روز قطعا شب نمی شود! AFC هم به درستی تشخیص داده که چگونه از استعداد ذاتی ایرانی ها برای رسیدن به منافع خود استفاده کند؛ نوش جان شیخ سلمان و همه آنهایی که در این زمینه به کنفدراسیون فوتبال آسیا مشورت داده اند؛ دقیقا زده اند وسط خال!

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: