پایگاه خبری خانه فوتبال:

کریستین ویری می‌گوید که جذب کریستین اریکسن از تاتنهام در ماه ژانویه امسال هرچند به عنوان بازیکن آزاد اشتباه بود.

هافبک دانمارکی با وجود شروع خوبی که در اینتر داشت، مدت‌هاست که در برنامه‌های تاکتیکی  آنتونیو کونته نقش پررنگی ندارد و به همین دلیل هم خروج قریب‌الوقوع او محتمل به نظر می‌رسد. از پاری‌سن‌ژرمن هم به عنوان مشتری دست به نقد او نام برده می‌شود.

کریستین ویری در این باره گفت: اشتباهی که اینتر الان دارد مرتکب می‌شود نفروختن اریکسن است چون او مناسب تاکتیک‌ها و شیوه بازی آنتونیو کونته نیست. باید قبول کنیم که خرید او از اول هم اشتباه بود. اینجا یک نفر باید به این موضوع اعتراف کند و مسئولیت آن را برعهده بگیرد.

با وجود نیمکت‌نشینی اریکسن، اینتر عملکرد خوبی در این فصل داشته و اکنون با تنها یک امتیاز اختلاف در تعقیب میلان صدرنشین است، ضمن اینکه یوونتوس هم در رده ششم جدول قرار دارد.

ویری امیدوار است که این روند ادامه پیدا کند و داستان قهرمانی‌های متوالی یوونتوس به پایان برسد.

او ادامه داد: یوونتوس نمی‌تواند تا ابد قهرمان باشد. بعد از 9 قهرمانی متوالی در سری A دیر یا زود آنها هم باید ببازند. به نظر من وقتی یک تیم این همه مدت قهرمان می‌‌ماند دچار افت انگیزه می‌شود اما اگر آنها امسال هم قهرمان شوند، ثابت خواهند کرد که ابرقدرتمند هستند. من اما فکر می‌کنم که با توجه به اینکه اینتر دیگر درگیر رقابت‌‌های اروپایی نیست، شانس زیادی برای موفقیت در رقابت‌‌های داخلی دارد و در واقع باید از این فرصت استفاده کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: