پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی کریمی به تازگی اعلام کرده آماده است در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند. آیا او این حرف را جدی زده؟ سپهر حیدری همبازی سابق کریمی در پرسپولیس می گوید: «بله، او کاملا جدی گفته است. علی به شوخی از این حرف ها نمی کنم. فارق از رنگ ها، باید از کریمی حمایت کرد. یعنی هم قرمز هم آبی هم رنگ های دیگر. او فوتبالی است. بگذاریم نیروی جوان به فوتبال ما بیاید.»

حیدری درباره حضور پرسپولیسی‌ها در انتخابات فدراسیون چنین نظری می‌دهد: «ما سرمایه های بزرگی داریم. علی کریمی که می گوید می آید، افتخار فوتبال ماست. اتفاقا این مسئولان هستند که او را باید به زور بیاورند. در کشورهای عربی به کریمی لقب جادوگر دادند. این ارزشش را نشان می دهد. علی انگیزه اش را دارد. می تواند مشاوران خو بی کنارش داشته باشد. قطعا فکرهای بزرگی هم در سرش دارد. البته من معتقدم جلوی کریمی را می گیرند و نمی گذارند رئیس شود.»

البته مدیریت چندان مورد اقبال فوتبالی های ما نبوده. مثلا دایی از چهره هایی است که با وجود کاریزمایی که داشته، به سمت مدیریت نرفته. سپهر در این باره می گوید: «دایی به این حوزه علاقه ندارد و از اول هم گفت. بالاخره من خودم کاپیتان علی دایی بود. شخصیت او دستم هست. به خاطر یک مصاحبه نگذاشتند دایی در فوتبال کار کند. او نباید الان در رستورانش باشد. کریمی را نباید در باشگاه تنیس ببینیم. باید از این چهره ها استفاده شود.»

منبع: خبرآنلاین

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: