پایگاه خبری خانه فوتبال:

در روز افت ۲۵ هزار و ۱۶۷ واحدی شاخص، غول معدنی، سه شرکت دارویی، دو سرمایه‌گذاری به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار با افزایش عرضه‌ها آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با افت ۲۵ هزار و ۱۶۷ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۴۱۲ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.
به این ترتیب، بیش از ۱۳.۲ و ۶.۹ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به‌دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو، سایپا، هتل پارسیان کوثر اصفهان، باما به همراه پالایشگاه اصفهان با داد و ستد بیش از ۸۶۷، ۷۹۰، ۴۸۴، ۴۸۲ و ۳۱۹ میلیون سهمی تعلق گرفت.
در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۴ تا شش برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته‌اند.
در صدر این فهرست، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران اردبیل حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت ۱۱.۲ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۱۱.۷ میلیون سهمی شد.
در ادامه هم شرکت‌های موتوژن، هتل پارسیان کوثر اصفهان، فروسیلیس، سنگ آهن گوهر زمین، باما، داروسازی اکسیر، داروسازی قاضی، نصیر ماشین، سرمایه‌گذاری کوه نور، لیزینگ آریادانا، بهنوش، بوتان، بهاران گلبهار خراسان و کارخانجات داروپخش مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور غول معدنی، سه شرکت دارویی، دو سرمایه‌گذاری به همراه ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: