پایگاه خبری خانه فوتبال:

بنابه نوشته یک روزنامه معتبر چاپ لندن، احتمال دارد به خاطر کرونا مسابقات لیگ برتر انگلیس برای مدتی تعطیل شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از شیوع موج جدید کرونا در انگلیس و ابتلا به کوید 19 برخی از اعضای تیم های فوتبال، هم اکنون نگرانی های در جزیره بوجود آمده است.
نگرانی و دغدغه ای که ممکن است منجر به یک وقفه اجباری شود. طبق اعلام روزنامه دیلی تلگراف، مدیریت باشگاه های لیگ برتری اکنون فکر توقف مسابقات برای مدت 2 هفته در ژانویه را مورد توجه قرار داده اند.
بعد از آنکه به خاطر مبتلا شدن برخی بازیکنان مسابقه منچسترسیتی و اورتون لغو شد، اکنون خبرهای در مورد ابتلا به کرونای اعضای دیگر تیم ها به گوش می رسد.
به عنوان مثال در شیفیلد و ساوتهمپتون مواردی از ابتلا به کرونا گزارش شده و در شرایط حاضر احتمال داده می شود در روزهای آینده نیز موارد دیگری در سایر تیم ها اعلام شوند.
براساس اعلام این نشریه، مدیران بیشتر باشگاه ها به دلیل گسترش شیوع شکل جهش یافته جدید کرونا در انگلیس، موضوع به تعویق انداختن مسابقات در میانه فصل و برای مدتی تقریبی حدود 15 روز امری اجنتاب ناپذیر است.

روزنامه انگلیسی همچنین عنوان کرد مدیران اتحادیه فوتبال در ارتباط مستمر با باشگاه ها هستند تا در صورت ابتلای بیشتر، ایده فوق را جدی گرفته و احتمالا لیگ برتر را برای مدت کوتاهی متوقف کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: