پایگاه خبری خانه فوتبال:

شب گذشته مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران دو بار دروازه ویتوریا گیمارش را باز کرد تا پورتو را از شکست نجات دهد و در نهایت نیز گل سوم از سوی دیاس، آبی‌پوشان را به یک پیروزی خارج از خانه شیرین رساند. سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم پورتو نیز پس از بازی از طارمی تعریف کرد و گفت که او با تیم تطبیق یافته است.

او در این خصوص عنوان کرد: «ما در گذشته از مهدی طارمی به عنوان بازیکن ذخیره استفاده می‌کردیم و در اکثر بازی ها حضور داشت، بدیهی است که تمام بازیکنان ما باید در سطح بالا باشند و طارمی هم به خوبی با تیم تطبیق پیدا کرده است. او در حال حاضر فرم بسیار خوبی دارد و در این روزها که تیم ما با فشردگی زیاد بازی می‌کند، میتواند به تیم کمک کند.»

وی در مورد مصدومیت طارمی و په‌په اظهار داشت: «په‌په از ناحیه عضله دو قلو مصدوم شد و خیلی زود از زمین بیرون رفت. مهدی طارمی هم یک ضربه خورد و از لحاظ عضلانی هم مشکلاتی دارد. اما با این حال همه بازیکنان ما متمرکز هستند و بازیکنان جانشین هم عملکرد خوبی دارند.»

کونسیسائو در ادامه افزود: «ما تلاش می‌کنیم تا قهرمان لیگ شود اما این یکی از سخت‌ترین فصل‌هاست. ما میخواهیم هیچ امتیازی به حریف ندهیم و همیشه در اوج بمانیم اما این کار سختی خواهد بود چرا که حریفان نیز همین هدف را دارند.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: